Casper S Skrevet 25. november 2018 Del Skrevet 25. november 2018 Er det noen forskjell mellom amerikanske mobiler vs europeiske? Tenker å kjøpe One Plus 6T her i USA. Lenke til kommentar
NorsknRev Skrevet 25. november 2018 Del Skrevet 25. november 2018 Lader. Frekvensbånd (muligens). Garanti. Toll ved ankomst Norge. Lenke til kommentar
BerntOK Skrevet 25. november 2018 Del Skrevet 25. november 2018 (endret) Pass også på at den ikke er carrier(operatør)/SIM locked til som feks Tmobile/AT&T. Velg en SIM free unlocked/international modell. Endret 25. november 2018 av BerntOK 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P Skrevet 25. november 2018 Del Skrevet 25. november 2018 Lader. Frekvensbånd (muligens). Garanti. Toll ved ankomst Norge. Toll ved ankomst Norge er ikke nødvendig. Den koster under 6.500 kr, og er derfor ikke momspliktig. Lenke til kommentar
covah Skrevet 25. november 2018 Del Skrevet 25. november 2018 Personlig ser jeg på den lovpålagte reklamasjonsretten som grunn nok til å IKKE kjøpe sånt utenfor Norge. Må spare uhorvelig med penger før jeg ser nytten av det. 1 Lenke til kommentar
Casper S Skrevet 26. november 2018 Forfatter Del Skrevet 26. november 2018 Hvis man ser bort ifra garanti og reklamasjon, kommer den til å funke fint hvis jeg kjøper den internasjonale versjonen og tar den med hjem til Norge? Må vel ikke betale moms hvis jeg kjøper den her og tar den med meg hjem selv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P Skrevet 27. november 2018 Del Skrevet 27. november 2018 Hvor lenge har du tenkt å bruke denne mobilen? Reklamasjonsrett på 5 år har lite å si dersom du skal bytte den ut etter 2 år uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå