No Matter What You Say Skrevet 24. november 2018 Del Skrevet 24. november 2018 Hei, jeg heter Kristian. Alder: 29 Jobb: Ingeniør Sivilstatus: Singel Interesser: Styrketrening og friluftsliv Jeg var aktiv på diskusjon.no i en periode for 4 år siden og en periode noen år før det igjen. Den første perioden drev jeg stort sett med trolling av forumkafeen, vel det drev jeg forsåvidt med for 4 år siden også. Men jeg har heldigvis blitt litt mer seriøs siden sist. I ukedagene trener jeg i styrkeløfterklubben. Jeg prøver også å komme meg jevnlig ut på fjellturer eller fisketurer. Og har jeg en dårlig dag tar jeg en trall på gitaren. Det er kjekt å være tilbake på forumet. Mvh Buzz Lightyear Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. november 2018 Del Skrevet 24. november 2018 Du kan ikke ha trolla så jævlig. Jeg husker deg ikke. Men velkommen tilbake på forumet. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 24. november 2018 Forfatter Del Skrevet 24. november 2018 Du kan ikke ha trolla så jævlig. Jeg husker deg ikke. Men velkommen tilbake på forumet. Haha, godt å høre. Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 25. november 2018 Del Skrevet 25. november 2018 Du skiller deg i den forstand ikke ut fra de andre brukerne på Forumcafeen altså. Velkommen i hvert fall.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå