Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. november 2018 Del Skrevet 24. november 2018 (endret) Hei.Jeg har et problem med datamaskinen. Jeg har en Lenovo, en iPad, en iPhone og en Android. I det siste har deler av søkeloggen forsvinnet, mistet tilgang til enkelte på nett, søkeresultater er corrupted og jeg vet ikke hva som skjer. Det kommer visstnok fra en inaktiv brukerkonto på pc'n som ikke har vært i bruk på et år. Søker litt og kommer frem mye rare programnavn som jeg ikke har brukt som Canary, one note. Ajax keep ore og andre. Endret 24. november 2018 av Hårek Flettet 2 innlegg Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 25. november 2018 Del Skrevet 25. november 2018 Har du logget inn som en annen bruker? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. november 2018 Del Skrevet 25. november 2018 (endret) Nei, verken jeg eller dama har det. Blir laget mye fake apper både på pc, nettbrette og mobilen(hennes). Vi har en felles pc som hadde to brukere (hennes admin) og min. Så ble Windows oppdatert og min bruker mistet enkelte rettigheter. Så da sluttet jeg å bruke den og begge brukte hennes. Og det er fra den inaktive brukeren ting har blitt lastet ned og tatt over. Logg har blitt fjernet og andre ting. Jeg får skylden og hun tror jeg har vært utro ellernoe. At jeg har lastet ned en programvare for å skjule eller fjerne spor. Jeg har ikke gjort det så trenger råd om hva som kan ha skjedd og hvordan å fjerne det. Endret 25. november 2018 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 25. november 2018 Del Skrevet 25. november 2018 Er det malware, kan du prøve å laste ned Malwarebytes og kjøre en skanning med det. Du kan også sjekke i Task Manager (Oppgave behandling) og se om du ser noen programmer som du ikke kjenner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå