Jarmo Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 jeg tror jeg hadde rett, for å være ærlig, så dumt å quote meg på det, og si jeg har feil. har fulgt nøye med på hardwarebiten av en pc skjønner du:) Vel - hvis du TROR du har rett så bør du ikke utbasunere såpass som du gjorde - og ihvertfall ikke omtrent skylde oss andre for å være uoppdaterte... Men no hard feelings - tror vel trådstarter har fått svar på det han lurte på... ... inntil du ga ditt svar... hehe... bare MÅTTE jeg mente ikke dere var uoppdateret, for all del, nei, vil ikke være uvenn med noen pga slike filleting:) men altså, hadde bare vært å ta seg en kikk rundt på forum, eventuelt test sider:) trådstarter er sikkert fornøyd. fått seg en liten "krangel" + infoen ha trengte! men nu var det natt! God natt og god jul til deg... Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 off-topic:Ja, jeg har 3 brikker og kjører dual. er de riktig? Ikke hvis du har NF7- v2.0 kort... Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Natten er ennå ung... startet juleferien i går jeg... aaaah... vekk fra jobb frem til 5. januar... sukk... stakkars kunder som trenger hjelp... Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 off-topic:Ja, jeg har 3 brikker og kjører dual. er de riktig? Ikke hvis du har NF7- v2.0 kort... man KAN kjøre 3 brikker på NF7-S kort, men ABit anbefaler det ikke - ihvertfall ikke for overklokking. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Natten er ennå ung... startet juleferien i går jeg... aaaah... vekk fra jobb frem til 5. januar... sukk... stakkars kunder som trenger hjelp... Off topic: Me2... Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 off-topic:Ja, jeg har 3 brikker og kjører dual. er de riktig? Ikke hvis du har NF7- v2.0 kort... Den sa ihvertfall det under oppstart med orginal bios, men jeg tror det er borte nå(Lenge siden reboot ) Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Har du to brikker, så får du dual av alle andre kombinasjoner enn 1 og 2. Dvs 2 og 3 eller 1 og 3. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 off-topic:Ja, jeg har 3 brikker og kjører dual. er de riktig? Ikke hvis du har NF7- v2.0 kort... man KAN kjøre 3 brikker på NF7-S kort, men ABit anbefaler det ikke - ihvertfall ikke for overklokking. Det er bare bruken av to kompinasjoner som aktiver dual på kortet, slot 3 og 2 eller slot 3 og 1, men Abit anbefaller, og jeg har også beste erfaring med 3 og 2 (OC).... Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Da er vi enige da... Lenke til kommentar
Peace_too Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Måtte oppdatere bios på mitt hovedkort NF7-S 2.0 for å aktivere Dual channel og få meldinga "Dual Channel Enabled". (Husker ikke vilken bios ver. som kortet kom med, Ellers er det plass 2 og 3 som var anbefalt i manualen, og det virker. For full funksjon av dual channel må du vel ha to like brikker (og helst bare to..)? Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 MÅ strengt tatt ikke ha 2, men absolutt en fordel, og ABit er ikke all verdens lykkelig over å ha mer enn 2 brikker nei. Lenke til kommentar
Peace_too Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Vet ikke om jeg tenker ulogisk her, men for å få "dual channel" utbytte må det vel leses fra to forskjellige adresser samtidig, og da må du vel ha to moduler? Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 japp - er vel ingen her som har påstått noe annet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå