Syar-2003 Skrevet 24. november 2018 Del Skrevet 24. november 2018 Du kan prøve denne. Microsoft Windows and Office ISO Download Tool 7.11 http://m.majorgeeks.com/files/details/microsoft_windows_iso_download_tool.html ISOen vil bli lastet ned fra Microsofts servere, Lenke til kommentar
steinalder Skrevet 25. november 2018 Forfatter Del Skrevet 25. november 2018 (endret) har prøvd alle linkene her, og lagt filene til på usb penn med både rufus og yumi. Men jeg får B4 når jeg starter opp pc med minne penn i usb porten. med en gang jeg drar den ut starter pc på normalt vis.Jeg er ganske sikker på at jeg har gjort noe tull i BIOS? Jeg kan gjerne legge ved bilder hvis det er noe som kan hjelpe meg i å hjelpe Endret 25. november 2018 av steinalder Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 25. november 2018 Del Skrevet 25. november 2018 (endret) Prøv å sett UEFI øverst Edit: Nei du har jo Windows 7. Hva er merke modell betegnelse på maskinen Endret 25. november 2018 av syar2003 Lenke til kommentar
steinalder Skrevet 25. november 2018 Forfatter Del Skrevet 25. november 2018 (endret) Prøv å sett UEFI øverst Edit: Nei du har jo Windows 7. Hva er merke modell betegnelse på maskinen Sier dette noe om det ? Endret 25. november 2018 av steinalder Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 25. november 2018 Del Skrevet 25. november 2018 (endret) Link til en download tas imot med stor takknemlighet Bruk aldri iso-filer utenom de offesielle, det er ikke noe vits, når de ligger tilgjengelig på nett gratis. Det er stor sannsynlighet for at filene er tuklet med, uten at du vet dette. Plutselig har du en trojaner som overvåker det du driver med.. Bruk bare iso-filer som ikke er offisielle dersom du skal sette opp virtual machines (for å leke med), ellers bruk offisielle! Endret 25. november 2018 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
steinalder Skrevet 25. november 2018 Forfatter Del Skrevet 25. november 2018 (endret) . Endret 25. november 2018 av steinalder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå