steinalder Skrevet 24. november 2018 Del Skrevet 24. november 2018 Hei, har nå windows 7 32 bit på min pc. Jeg ønsker å oppgradere til 64 bit.Har fulgt de fleste videoene på youtube om hvordan man skal gjøre dette men jeg har ingen cd.Jeg har lastet ned windows 7 64 bit .iso og kjørt den gjennom daemon tool, power iso og winrar og får bare denne beskjeden: This installation disc isn't compatible with your version of Windows. To upgrade, you need the correct installation disc. For more information, check your computer's system information. To install a new copy of Windows, restart (boot) your computer using the installation disc, and then select Custom (advanced).Jeg har prøv å kjøre .iso filen gjennom yumi for å lage en bootable usb penn, men når jeg restarter pc med usb penn i, får jeg bare opp B4. Får ikke gjort noen ting før minnepennen er borte. Hva skal jeg gjøre, blir ikke klok på youtube eller google, så håper på svar her. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 24. november 2018 Del Skrevet 24. november 2018 (endret) Du kan ikke oppgradere fra 32b til 64b. Du må ta en full nyinstallasjon. Bruk F.eks. Rufus til å lage en oppstarts-minnepenn. Du må kanskje inn i BIOS for å velge å starte fra minnepennen. Endret 24. november 2018 av sedsberg 1 Lenke til kommentar
steinalder Skrevet 24. november 2018 Forfatter Del Skrevet 24. november 2018 (endret) Du kan ikke oppgradere fra 32b til 64b. Du må ta en full nyinstallasjon. Bruk F.eks. Rufus til å lage en oppstarts-minnepenn. Du må kanskje inn i BIOS for å velge å starte fra minnepennen. er det jeg plages med å gjøre ! how to videoene på youtube viser ikke hvordan dette gjøres link??? Endret 24. november 2018 av steinalder Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 24. november 2018 Del Skrevet 24. november 2018 Med Rufus er det ganske rett fram hvis du har en gyldig ISO. Bare velge minnepenn fra Device-menyen, Velge Boot selection til ISO or Disc image, trykke Select og velge ISO-fil og så trykke på Start. Lenke til kommentar
steinalder Skrevet 24. november 2018 Forfatter Del Skrevet 24. november 2018 har prøvd dety meste nå men skal prøve det du sier Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 24. november 2018 Del Skrevet 24. november 2018 (endret) Det er ikke en .iso fil men en .exe fil . Den er også 64bit .exe slik at den ikke er kjørbar på et 32bits os. Last ned rett iso. https://www.microsoft.com/nb-no/software-download/windows7 Endret 24. november 2018 av syar2003 Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 24. november 2018 Del Skrevet 24. november 2018 Den meldinga er helt normal. Du kan ikke starte installasjonen fra Windows. Du må boote fra USB eller DVD. Du kan heller ikke oppgradere. Du må installere hele windows på nytt. Lenke til kommentar
steinalder Skrevet 24. november 2018 Forfatter Del Skrevet 24. november 2018 kan dette se rett ut? føler jeg har prøvd alt nå Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 24. november 2018 Del Skrevet 24. november 2018 Den meldinga er helt normal. Du kan ikke starte installasjonen fra Windows. Du må boote fra USB eller DVD. Du kan heller ikke oppgradere. Du må installere hele windows på nytt.Jeg regner med at du også kan se at trådstarter ikke har lastet ned en original window7 .iso filwindows-7-sp1-64-bits-fr-pt-en-es-de-it-cm-jp-ar-ru.exe Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 24. november 2018 Del Skrevet 24. november 2018 (endret) Ja jeg ser det nå. Men han vil få lignende melding hvis han åpner ISO-fila i Windows og prøver å installere derfra. Så det bunner uansett ut i at han må få tak i en gyldig/fungerende ISO-fil og få den ut på en USB-stikke eller DVD/BD. Edit: Fungerer det ikke så prøv å sett Target system til Legacy/CSM. Endret 24. november 2018 av sedsberg Lenke til kommentar
steinalder Skrevet 24. november 2018 Forfatter Del Skrevet 24. november 2018 Link til en download tas imot med stor takknemlighet Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 24. november 2018 Del Skrevet 24. november 2018 https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/windows_7-windows_install/cannot-find-digital-river-download-site/66a8439b-0d16-4b70-92f7-1c8486a46ebf Kanskje noe der? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 24. november 2018 Del Skrevet 24. november 2018 (endret) Link til en download tas imot med stor takknemlighetLink i innlegg #6Edit: #6 Endret 24. november 2018 av syar2003 Lenke til kommentar
steinalder Skrevet 24. november 2018 Forfatter Del Skrevet 24. november 2018 hvor får jeg tak i aktiverings kode ? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 24. november 2018 Del Skrevet 24. november 2018 hvor får jeg tak i aktiverings kode ? Fra 32bits installasjonen du allerede innehar. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 24. november 2018 Del Skrevet 24. november 2018 Typiske steder er under PC, bak på PC eller i manualen til PC-en. Tror det finnes programmer som kan hente ut nøkkelen fra den gamle installasjonen din også. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 24. november 2018 Del Skrevet 24. november 2018 Du kan lese ut lisensnøkkelen med SIW. https://www.gtopala.com/siw/software.php Lenke til kommentar
steinalder Skrevet 24. november 2018 Forfatter Del Skrevet 24. november 2018 (endret) Har ikke lisens fra før, lastet ned en prøve versjon som varer i 30 dager.Kan jeg med SIW, få en lisens kode som jeg kan bruke ? Endret 24. november 2018 av steinalder Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 24. november 2018 Del Skrevet 24. november 2018 Man ser ikke windows lisens key med SIW Trial . Du kan bruke BelArc Advisor (free). Link : http://www.belarc.com/Programs/advisorinstaller.exe https://www.belarc.com/en/products_belarc_advisor TEstet og Belarc Free viser full windows lisens key på min PC Lenke til kommentar
steinalder Skrevet 24. november 2018 Forfatter Del Skrevet 24. november 2018 Ja det gjorde den her og, men får ikke lastet ned win7 fra microsoft sin side. Sendte mail til microsoft så får bare vente på svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå