Zonkedman Skrevet 24. november 2018 Del Skrevet 24. november 2018 Har ventet på at Ryzen 2700x skal komme på salg alt for lenge og vurderer derfor å ta med en fra Korea da den koster omtrent 2500. Jeg overklokker og mister garantien uansett. Det eneste jeg ser på som problematisk er om den er defekt ut av eske, da jeg ikke kan levere den tilbake. Jeg lurte på om det noe kompabilitets-risiko eller andre ting jeg bør tenke på? Eller er denne CPU helt lik den jeg kjøper i Norge? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 24. november 2018 Del Skrevet 24. november 2018 (endret) Har ventet på at Ryzen 2700x skal komme på salg alt for lenge og vurderer derfor å ta med en fra Korea da den koster omtrent 2500. Jeg overklokker og mister garantien uansett. Det eneste jeg ser på som problematisk er om den er defekt ut av eske, da jeg ikke kan levere den tilbake. Jeg lurte på om det noe kompabilitets-risiko eller andre ting jeg bør tenke på? Eller er denne CPU helt lik den jeg kjøper i Norge? Cpuer dør særdeles sjeldent, så å ta en med går helt sikkert flott Endret 24. november 2018 av Nizzen 3 Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 24. november 2018 Del Skrevet 24. november 2018 Bare å kjøpe. Det er ingen localization av prosessorer, en cpu er en cpu. Kanskje det kan være koreansk språk på emballasjen 1 Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 24. november 2018 Del Skrevet 24. november 2018 Jeg har kjøpt mye PC utstyr i USA og tatt med hjem, aldri hatt problemer uansett hva det var. Lenke til kommentar
Zonkedman Skrevet 27. november 2018 Forfatter Del Skrevet 27. november 2018 Da har jeg endelig kommet meg ut av PC-Bang og skaffet denne. Takk for hjelpen! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå