panzerkiller Skrevet 24. november 2018 Del Skrevet 24. november 2018 Hei! Har i 4-5 år hatt ac66u som trofast og stødig router i mitt nettverk. Ingen problemer! I går slo jeg til på et tilbud hos komplett på ac87u til 995,- Burde kanskje gjort mer research på forhånd, for ser at ac87u ikke er en del av asus mesh-løsning? I tillegg ser det ut som at flere brukere er misfornøyd med denne. Bør jeg heve kjøpet, eller er den nye routeren uansett en god oppgradering? 170m2 bolig. Stort sett alt er kablet. Altibox 500/500 linje Takk for alle svar! ? Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 24. november 2018 Del Skrevet 24. november 2018 Skal være en meget god router dette, og du har fått den veldig billig. Den er ikke del av asus mesh-løsning det er rett. Tror ikke mesh er så aktuelt om du har noe kablet nett i huset. Tror det er en grei løsning du har valgt. Alternativt så kunne du kjøpt noe slikt (må ta litt forbehold her fordi jeg kjenner hvilken router en bør velge til det systemet): En router: https://www.prisjakt.no/product.php?p=3393772 Et aksesspunkt: https://www.prisjakt.no/product.php?e=3393879 Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 24. november 2018 Del Skrevet 24. november 2018 Jeg har 2 AC87U i huset, og har ikke hatt noen problemer med dem, de funker fjell for min del. Lenke til kommentar
panzerkiller Skrevet 24. november 2018 Forfatter Del Skrevet 24. november 2018 Takk til begge to! Da beholder jeg bestillingen. Har en nvidia shield på et soverom uten Ethernet, så da blir den gamle ac66u satt opp som media bridge der inne. Tipper det vil gi helt andre hastigheter enn shield på wifi som er dagens ordning Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 19. desember 2018 Del Skrevet 19. desember 2018 Kjøpte selv den ruteren på tilbud, jeg er storfornøyd iforhold til den gamle AC66U.Fikk litt bedre wifi dekning og ruteren blir ikke like varm som AC66U. Lenke til kommentar
Querke Skrevet 6. april 2019 Del Skrevet 6. april 2019 Hei. Hvordan er erfaringen din med ac87u? Jeg har samme selv, og har problemer med at jeg av og til får lagspikes når jeg spiller/streamer netflix. Er veldig spent på hvordan den fungerte hos deg. Lenke til kommentar
FranZe Skrevet 7. april 2019 Del Skrevet 7. april 2019 Hvis det gjelder spilling trådløst så er det vel mer standard med lag enn unntak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå