lasse_hansen87 Skrevet 23. november 2018 Del Skrevet 23. november 2018 Hei sann. Har bestilt meg et Geforce 2080 Ti kort, og føler da jeg også bør bytte ut min nåværende skjerm. Skal kun brukes til gaming. Hva anbefales? Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 25. november 2018 Forfatter Del Skrevet 25. november 2018 Jeg trenger seriøst hjelp der ute i jungelen blant gaming skjermer. Skal jeg velge TN eller IPS panel? Jeg skal bruke den stort sett til kun gaming, Alt ifra Forza, Battlefield, CS, ja til stort sett alt mulig av spill. Skal bruke skjermen sammens med et 2080 Ti kort. Hvilken skjerm bør jeg velge? Evt forslag mottas med stor takk Lenke til kommentar
Emsal Skrevet 25. november 2018 Del Skrevet 25. november 2018 Hvor mye hadde du tenkt å betale? Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 25. november 2018 Forfatter Del Skrevet 25. november 2018 (endret) Et sted mellom 5-8000kr kanskje? Tittet faktisk litt på denne: Asus ROG Swift PG279Q 27" https://www.elkjop.no/product/data/pc-skjerm/ASUPG279Q/asus-rog-swift-pg279q-27-gamingskjerm-sort Noen som har noen meninger om den? Endret 25. november 2018 av lasse_hansen87 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 25. november 2018 Del Skrevet 25. november 2018 Ja, det er den skjermen jeg ville kjøpt hvis jeg var deg. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 25. november 2018 Forfatter Del Skrevet 25. november 2018 Så det er en grei skjerm, da går jeg nok for den tenker jeg takker for svar folkens Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 25. november 2018 Del Skrevet 25. november 2018 (endret) https://www.elkjop.no/product/data/pc-skjerm/ASUPG279Q/asus-rog-swift-pg279q-27-gamingskjerm-sort Denne er regnet som en av de beste gaming skjermene på markedet akuratt nå, og er på tilbud så det er jo ett stort pluss. IPS har bedre fargegjengivelse og mye bedre innsynsvinker enn TN versjonen MEN backlight bleed kan være ett problem på IPS monitorer i mer eller mindre plagsom grad, og dette kan være veldig irriterende i mørke scener i film og spill, men i alle andre situasjoner derimot så er det ikke ett problem man vil legge merke til. Hvor mye backlight bleed skjermen har varierer ekstremt fra nesten ikke noe til så ille at det er grunnlag for retur. Jeg har faktisk vurdert kjøp av denne skjermen selv og har holdt på å bestille fler ganger under hele black weekend siden jeg trenger ny skjerm, men tror jeg har bestemt meg for å vente på 2019 modellene som forhåpentligvis har HDR og mindre backlight bleed problemer. TN versjonen er uaktuelt for meg på grunn av de elendige innsynsvinklene. Om du trenger skjerm NÅ og vil ha den billigst mulig så slå til på denne eller TN versjonen litt avhengig av hva du mener er best for deg. Tror du blir veldig fornøyd uansett hvem av disse du velger. TN versjonen var også på tilbud hos Elkjøp denne uka men ser ut til å være fullstendig utsolgt nå og borte fra sortimentet Endret 25. november 2018 av XtaZ Lenke til kommentar
Emsal Skrevet 25. november 2018 Del Skrevet 25. november 2018 Eventuelt hvis du er villig til å gå opp i pris så kunne du tatt denne https://www.komplett.no/product/867990/gaming/gamingskjermer/asus-34-led-g-sync-rog-swift-pg348q Den har lavere Hz enn den du linket til, men er ganske digg å spille på en UW. Den er god den du linket til også. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 8. april 2019 Forfatter Del Skrevet 8. april 2019 Har nå brukt denne Asus ROG Swift skjermen min en stund nå.. Så i specèn at det står: 165 Hz, Nvidia G-Sync Men på oppdaterings frekvens i Nvidia kontrollpanel så står den på 144Hz.. Er det noe jeg har missa noe sted tru? Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 8. april 2019 Del Skrevet 8. april 2019 Har nå brukt denne Asus ROG Swift skjermen min en stund nå.. Så i specèn at det står: 165 Hz, Nvidia G-Sync Men på oppdaterings frekvens i Nvidia kontrollpanel så står den på 144Hz.. Er det noe jeg har missa noe sted tru? Du trykker bare inn joysticken på høyre side å velger "over clocking; on" å drar den opp til 165 (så velger du 165 i windows) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå