AnonymDiskusjon Skrevet 23. november 2018 Del Skrevet 23. november 2018 Jeg var på et nachspiel for noen uker siden og kom i god kontakt med ei jente. Ting utviklet seg utover natten, og vi klinet lenge. Vi avanserte så til å legge oss sammen, hvor vi ble liggende å kysse og kose. Hun hadde mensen og var ikke giret på penetrasjon, så vi lå med undertøy på. Etterhvert klatret hun opp på meg og begynte å ri/jokke min stive penis, som lå i bokseren. Jeg fikk ikke orgasme og kjente ikke på noen måte at jeg kom. På morgenen la jeg allikevel merke til en god, hvit flekk i bokseren. Jeg fortalte dette til henne. Hun påstod at hun hadde mensen og bruker spiral. Jeg tilbød henne å finansiere evt. undersøkelse, men hun mente at det ikke var nødvendig. Finnes det sannsynlighet for at jeg kan ha gjort henne gravid? Har Googlet det, og sannsynligvis ikke, men allikevel finner jeg motstridende kilder også. Jeg lå stort sett på rygg, og flekken var ikke midt over penis, så forhåpentligvis er det ikke denne delen av bokseren hun har gnukket seg til. Jeg greier ikke å slå meg helt til ro med det. Anonymous poster hash: 52b48...73c 1 Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 23. november 2018 Del Skrevet 23. november 2018 Du har ikke gjort henne gravid... 5 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 23. november 2018 Forfatter Del Skrevet 23. november 2018 Det er black friday som betyr at du slipper å betale barnebidrag for ONS! (=hun blir ikke gravid av deg). Anonymous poster hash: 9f68d...daa 4 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 23. november 2018 Forfatter Del Skrevet 23. november 2018 Gitt at hun hverken hadde mensen eller spiral, da? Anonymous poster hash: 52b48...73c Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 23. november 2018 Del Skrevet 23. november 2018 Virker som du ikke kan ha gjort henne gravid uansett om hun hadde det der eller ikke. 2 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 23. november 2018 Del Skrevet 23. november 2018 Er det mulig? Kanskje. Er det sannsynlig? Avsolutt ikke. Det er uansett ingenting du får gjort med det. 2 Lenke til kommentar
DirekteDemokrati Skrevet 23. november 2018 Del Skrevet 23. november 2018 Er vel like sannsynlig som at jeg våkner opp med Taylor Swift i armkroken i morgen 4 Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 23. november 2018 Del Skrevet 23. november 2018 For at hun skal bli gravid så må det et mirakel til, på høyde med Jomfru Maria. Så slapp helt av, ingen grunn til bekymring. 2 Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 23. november 2018 Del Skrevet 23. november 2018 Er vel like sannsynlig som at jeg våkner opp med Taylor Swift i armkroken i morgen Lykke til, like vel. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå