ColaBoy Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Corsair TWINX2048-3200 Skal inn i min Shuttle boks, når jeg får spart litt.. Lenke til kommentar
Turgon Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 genialt, skulle likt å hatt noen sånne, mne desverre er jeg pengelens etter to 512 corsair xms pro brikker, så det blir nok ikke noen sånn på meg:( Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 ... og hva skal du med 2Gig minne? Spille Internet Hearts? Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 lol, så bortkasta Lenke til kommentar
ColaBoy Skrevet 19. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2003 Opprette RAM disk og løfte OS og spill 100% inn i rammen, rå ytelse. Opplever stadig at Battlefield bruker all rammen min. Videoredigering og 3d rendring, kjekt med mye ram da. Samt at kona bruker nær samtlige av Adobe sine produkter. Du kan ALDRI få for mye ram! Lenke til kommentar
aklla Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Opprette RAM disk og løfte OS og spill 100% inn i rammen, rå ytelse.Opplever stadig at Battlefield bruker all rammen min. Videoredigering og 3d rendring, kjekt med mye ram da. Samt at kona bruker nær samtlige av Adobe sine produkter. Du kan ALDRI få for mye ram! enig, ram er som lagringsplass, kan aldri få for mye av det. hvis man driver med 3d, så må man jo ha mye ram, men det pleier å holde men 1024 mb for de fleste... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå