Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kan jeg redde meg inn igjen med jente jeg holder på med?

Anbefalte innlegg

Etter min mening har dere kjent hverandre eller hatt kontakt såpass lenge nå at det burde være slutt på alle usikkerheter og spill frem og tilbake for lengst.

Litt knoting i starten er ikke unormalt, særlig for unge mennesker, men når man har møtt hverandre flere ganger og også vært fysisk intime, så burde begge parter være enige om at dette er noe man vil eller ikke vil. Da slipper man slike tråder og evige spørsmål om hva man skal gjøre og ikke gjøre. Man slipper å mase på den andre. Begge parter ønsker å treffe hverandre. 

Siden det tydeligvis ikke er tilfellet her tenker jeg at dere sannsynligvis ikke er noen god match og/eller at en av dere eller begge har ting å jobbe med. Det naturlige eller fornuftige vil derfor være å gå videre.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Hei igjen,

Det er sannsynligvis ikke så mange som husker denne tråden. Vil primært takke for hjelpen her. Har holdt på med flere jenter den siste tiden, og fått et litt sunnere forhold til dating - jeg var jo alt for oppslukt av hun her. Sannsynligvis fordi hun var min første, og jeg ikke hadde sett meg om i verden.

Jeg kommuniserte med henne en måned etter siste post her. Da innså jeg at det ikke på noen måte ville være et nederlag å gå videre. Vi var forskjellige og kommuniserte dårlig. Det gikk etterhvert opp for meg at hun var genuint umoden - det hadde jeg nektet å innse, til tross for handligene hennes. Jeg sluttet å jatte med henne, og sendte en melding hvor jeg la frem hvor dårlig vi kommuniserte og at jeg ikke så for meg at vi kom til å ha noe med hverandre å gjøre i fremtiden. Jeg fikk en god bekreftelse av valget mitt da hun bare svarte "kk... den er grei (søk på awkward drop emoji dersom dere ikke får den opp)" og slettet meg.

Det tok en stund å bearbeide svarene deres, men jeg setter stor pris på dem. Tusen takk :-)

• Liker 3
Lenke til kommentar

Hei igjen,

Det er sannsynligvis ikke så mange som husker denne tråden. Vil primært takke for hjelpen her. Har holdt på med flere jenter den siste tiden, og fått et litt sunnere forhold til dating - jeg var jo alt for oppslukt av hun her. Sannsynligvis fordi hun var min første, og jeg ikke hadde sett meg om i verden.

Jeg kommuniserte med henne en måned etter siste post her. Da innså jeg at det ikke på noen måte ville være et nederlag å gå videre. Vi var forskjellige og kommuniserte dårlig. Det gikk etterhvert opp for meg at hun var genuint umoden - det hadde jeg nektet å innse, til tross for handligene hennes. Jeg sluttet å jatte med henne, og sendte en melding hvor jeg la frem hvor dårlig vi kommuniserte og at jeg ikke så for meg at vi kom til å ha noe med hverandre å gjøre i fremtiden. Jeg fikk en god bekreftelse av valget mitt da hun bare svarte "kk... den er grei (søk på awkward drop emoji dersom dere ikke får den opp)" og slettet meg.

Det tok en stund å bearbeide svarene deres, men jeg setter stor pris på dem. Tusen takk :-)

Awesomesauce.

Kjempegøy med konklusjoner og resultater!

Takk for update :)

Alle erfaringer er gode erfaringer så lenge man er villig til å lære :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det fine med slike erfaringer er at du kan bruke dem som mal igjen med 100% sikkerhet neste gang du står overfor noe lignende. Det har nemlig vist seg at hvert eneste like tilfelle, alltid ender med akkurat det samme.

Dermed kan du forberede deg på at hun kommer til å fiske etter et livstegn fra deg en gang i fremtiden dersom hun for en periode skulle være litt sultefôret på mannlig oppmerksomhet. Bare for å få bekreftelse, selvsagt, ikke fordi hun er genuint interessert. Derfor skal du ignorere det fullstendig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...