-C64- Skrevet 16. desember 2018 Del Skrevet 16. desember 2018 Date nr. 1 Spasertur sammen. Date nr. 2 Middag, film og hjemmekos. Date nr. 3 Pulings Nå er jeg tydeligvis en god del eldre en dere her inne, og har neppe mye å bidra til med ungdommelige romanser. Jeg er bare overrasket over hvor forsiktige ungdom er blitt, om dette er normalen? Sikkert positivt tror jeg. Personlig hadde jeg 2 barn når jeg var i samme alder som trådstarter, og i henhold til den listen din. Jeg startet med nummer 3, deretter 2, for å avslutte med 1 om det var noe å samle på. huu 1 Lenke til kommentar
coffeee Skrevet 17. desember 2018 Del Skrevet 17. desember 2018 Tull igjen fra coffee, kvinner fortsetter sin utvikling på samme måte som menn , de kan også på samme måte som menn "låse" seg til holdninger, kunnskap, væremåte og til konkrete ting. Dette er ikke en mening jeg har, det er en faktaopplysning forankret i biologi. Av samme årsak finner du ikke kvinner som er morsomme. Menn derimot må være morsomme, ellers vil du rett og slett ikke finne noen som vil ha barn med deg. Lenke til kommentar
FloydWarshall Skrevet 23. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2018 (endret) Om noen føler seg håpløse idag, kan dere lese samtaleloggen min - den vil nok få dere til å føle dere bedre (enn meg). Vi har hatt en grei tone i det siste, men jeg rotet litt igår kveld. Hun har nettopp farget håret og sender meg en Snap av det. Jeg, 23:45: Fin Hun, 00:05: Syns du? Jeg, 00:08: Usikker. Send flere bilder Hun, 00:09: *Sender et nytt bilde* Jeg, 00:10: Hadde jeg likt brunetter, hadde jeg nok gått etter deg Hun, 00:12: Liker du meg ikke lengre Jeg, 00:14: Kjenner deg nesten ikke igjen Hun, 00:15: Serr? Hun, 00:17: Mente du det seriøst? Jeg, 00:19: Du ble fin! Ertet deg litt fordi du stilte spørsmål ved at jeg kommenterte det. Hun, 00:20: Hmm.. du liker bare blonde jenter ja.. Jeg, 00:21: Hun, 00:22: Ble faktisk fornærmet Jeg, 00:23: Det var ikke meningen. Når jeg sier at du er fin, mener jeg det. Jeg, 00:23: Apropos blonde jenter - det tok jeg som en spøk fra deg. Du vet hvor tiltrekkende jeg synes at du er. Hun, 00:25: Hehe vet jeg det?? --- Hun åpnet ikke meldingene etter dette. Jeg var treg med å svare, og hun skulle tidlig opp dagen etter. Jeg, 00:35: Jeg endrer ikke mening over natten. Jeg finner deg veldig attraktiv Jeg, 00:45: Må korrigere meg selv, da attraktiv er relativt stuerent. Jeg synes du er farlig deilig! God natt Farlig deilig Det er første gangen jeg bruker ord til å uttrykke at jeg har lyst på henne. Jeg har gitt henne skryt og normale komplimenter tidligere, spesielt på trekk som er relatert til personligheten hennes. Jeg tillot meg å skrive det igår, da hun virket usikker. I tillegg har jeg møtt henne 6 ganger, og det burde være klart at jeg ikke kun er ute etter kroppen hennes. At hun drar inn blonde jenter fikk meg til å tenke at hun kanskje er litt sjalu på noen av venninnene mine - hvorav flere er flotte, veltrente, og blonde jenter. Jeg finner ikke de på langt nær så attraktive, men hun har virket litt oppmerksom på de tidligere. Jeg håper at det fikk henne til å føle seg bra. Jeg tenkte at nydelig, pen, vakker, og lignende; ville blitt litt formelt og seigt. Tidligere har komplimentene mine vært i den gaten, men jeg tenkte at deilig ville være litt mer direkte, og mindre distansert. Endret 23. desember 2018 av FloydWarshall 1 Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 23. desember 2018 Del Skrevet 23. desember 2018 Kutt ut å spille spill. Og hvis du insisterer på å spille spill, ikke vær så fantastisk ræva på spillet. Man kan jo begynne å tro at det du liker er nettopp denne situasjonen du er i nå: i limbo, frem og tilbake hele tiden. For så vist kurant det, men ho går lei før eller siden. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 23. desember 2018 Del Skrevet 23. desember 2018 Det er kanskje ikke unormalt. Men du tenker altfor mye på hva dere skriver. 1 Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 24. desember 2018 Del Skrevet 24. desember 2018 Pass på erting og sarkasme kan være vanskelig å forstå, og heller vent på svar når du er litt usikker på om du er på farlig grunn istedet for å legge til masse godprat får å redde deg unna 1 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 24. desember 2018 Del Skrevet 24. desember 2018 Kutt ut å spille spill. Og hvis du insisterer på å spille spill, ikke vær så fantastisk ræva på spillet. Man kan jo begynne å tro at det du liker er nettopp denne situasjonen du er i nå: i limbo, frem og tilbake hele tiden. For så vist kurant det, men ho går lei før eller siden. The chase is better than the catch Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 24. desember 2018 Del Skrevet 24. desember 2018 Om noen føler seg håpløse idag, kan dere lese samtaleloggen min - den vil nok få dere til å føle dere bedre (enn meg). Vi har hatt en grei tone i det siste, men jeg rotet litt igår kveld. Hun har nettopp farget håret og sender meg en Snap av det. Jeg, 23:45: Fin Hun, 00:05: Syns du? Jeg, 00:08: Usikker. Send flere bilder Hun, 00:09: *Sender et nytt bilde* Jeg, 00:10: Hadde jeg likt brunetter, hadde jeg nok gått etter deg Hun, 00:12: Liker du meg ikke lengre Jeg, 00:14: Kjenner deg nesten ikke igjen Hun, 00:15: Serr? Hun, 00:17: Mente du det seriøst? Jeg, 00:19: Du ble fin! Ertet deg litt fordi du stilte spørsmål ved at jeg kommenterte det. Hun, 00:20: Hmm.. du liker bare blonde jenter ja.. Jeg, 00:21: Hun, 00:22: Ble faktisk fornærmet Jeg, 00:23: Det var ikke meningen. Når jeg sier at du er fin, mener jeg det. Jeg, 00:23: Apropos blonde jenter - det tok jeg som en spøk fra deg. Du vet hvor tiltrekkende jeg synes at du er. Hun, 00:25: Hehe vet jeg det?? --- Hun åpnet ikke meldingene etter dette. Jeg var treg med å svare, og hun skulle tidlig opp dagen etter. Jeg, 00:35: Jeg endrer ikke mening over natten. Jeg finner deg veldig attraktiv Jeg, 00:45: Må korrigere meg selv, da attraktiv er relativt stuerent. Jeg synes du er farlig deilig! God natt Farlig deilig Det er første gangen jeg bruker ord til å uttrykke at jeg har lyst på henne. Jeg har gitt henne skryt og normale komplimenter tidligere, spesielt på trekk som er relatert til personligheten hennes. Jeg tillot meg å skrive det igår, da hun virket usikker. I tillegg har jeg møtt henne 6 ganger, og det burde være klart at jeg ikke kun er ute etter kroppen hennes. At hun drar inn blonde jenter fikk meg til å tenke at hun kanskje er litt sjalu på noen av venninnene mine - hvorav flere er flotte, veltrente, og blonde jenter. Jeg finner ikke de på langt nær så attraktive, men hun har virket litt oppmerksom på de tidligere. Jeg håper at det fikk henne til å føle seg bra. Jeg tenkte at nydelig, pen, vakker, og lignende; ville blitt litt formelt og seigt. Tidligere har komplimentene mine vært i den gaten, men jeg tenkte at deilig ville være litt mer direkte, og mindre distansert. Du begynte å spøke, og så ble du tafatt da hun bet litt tilbake. Du skulle ikke reagert slik på sutringen hennes. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 24. desember 2018 Del Skrevet 24. desember 2018 Pass på erting og sarkasme kan være vanskelig å forstå, og heller vent på svar når du er litt usikker på om du er på farlig grunn istedet for å legge til masse godprat får å redde deg unna Er veldig lett at ting misforstås spesielt når man skriver til hverandre, en stor % del av vår kommunikasjon er ikke-verbal. Lenke til kommentar
coffeee Skrevet 26. desember 2018 Del Skrevet 26. desember 2018 (endret) Erting er bra, og du begynte greit nok. Men aldri si beklager for noe sånt. Jeg kan knapt tenke meg en situasjon hvor du kommer bedre ut av å beklage noe overfor en jente, enn hva du gjør ved å stå for det du har sagt eller gjort. Når hun sier at hun ble fornærmet ville jeg bare oversett det fullstendig, om jeg ikke kom på noe som var småfrekt og gjerne morsomt å svare. Alternativt bare sagt at vel, det får du bare tåle, ferdig med det. En viktig del av hennes attraksjon overfor deg er at du er den stødige og sterke. Tenk deg bare selv å være så mentalt svak og skjør at man blir "fornærmet" når noen sier at de nesten ikke kjenner deg igjen fordi du har farget håret. Det er klart at de trenger noen å støtte seg til, derfor vil du oppleve at jenter stadig tester det for nettopp å finne ut hvor emosjonelt stødig du er. Dette gjør de underbevisst, og det er en viktig del av det å godkjenne en partner for et mer langsiktig forhold. Greit å være forberedt når såkalte shit tests og comfort tests kommer, så du vet hvordan du må forholde deg til det. For øvrig er komplimenter vel og bra, men det bør gis sparsommelig. Særlig de som går på utseende. Fortsett å finne måter for å bygge opp selvtilliten din, det er ofte løsningen på veldig mye. Endret 26. desember 2018 av coffeee Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 26. desember 2018 Del Skrevet 26. desember 2018 Jeg hadde en venn som trodde han var ekspert på damer, han het Stig R.R (fiktivt navn selvsagt), i løpet av de 42/43 årene han har levd så har han knullet og knullet det han har fått tak i. Målene hans er som regel damer som er svake, sårbare eller har ting de trenger litt hjelp med, hans måte er derimot å bruke det for å komme innpå dem, knulle dem, ta fra dem pengene om mulig og så kaste dem ut og begynne på nytt igjen.Han har hatt X antall jobber, så tok han seg utdannelse og skulle jobbe innenfor hjemmesykepleien, dreit seg kraftig ut der også og endte opp igjen som påkallings "vekter" sponset via Nav.Han var såpass ille at han knullet sin egen familie og fikk barn med søskenbarnet sitt, heldigvis ble det ikke "straff" på ham, men han stoppet selvsagt ikke der, han prøvde jo hele tiden å påpeke hvor flink han var og hvor effektiv teknikken hans var, men sannheten er at han ikke kunne forstå at det han gjorde egentlig ikke fungerte.Flere anmelderser fra kvinner som følte seg forfulgt, grove sms meldinger til jenter under 18 år ( noen ganger nede i 13 års alderen ) gjorde nok at han fikk det ganske så "hot" på den Juridiske siden, må rett og slett innrømme at jeg ikke vet om han sitter i fengsel i dag eller slapp unna, men det var i alle fall ikke bra.Kvinner finnes i alle former og kategorier, vi skal absolutt ikke putte dem i en bås og si at ting er sånn og sånn, mine 2 søstre er svært forskjellige, den ene som er eldst er utrolig flink i språk mens den yngste er bare halvparten så god ( men dobbelt så god som meg), den eldste er flink til å forstå personer og kan hjelpe de som behøver hjelp , alt fra å få den riktige hjelpen til å få støtte fra fagfolk som kan finne den rette behandlingen på sykdommen de har og hvor hun ikke rekker fram innenfor den 7 årige utdanningen og de ekstra årene med påfyll for å bli god i nettopp det hun gjør.At hun greide dette mens hun var på vingene sier mye om henne ( hint flyvertinne ) , men hun hadde trolig bare ledd av måten noen enkeltpersoner presenterer måten man skal håndtere kvinner på.I denne tråden hadde jeg personlig lyttet litt mer til de kvinnelige deltakerne og sørget selv for å ha noen gode venninner å prate med om jeg selv var i en situasjon der jeg følte meg usikker på kommunikasjonen, hver person er som regel forskjellig og reagerer på andre måter både kortsiktig og langsiktig enn personen ved siden av så, det er viktig å finne ut hvordan man fungerer godt sammen og hvis ikke så bør man gå videre når man er ute etter et sunt og langvarig forhold.Det er også derfor viktig å ikke putte en gruppe med mennesker i en bås, da gjentar man sine egne feil over og over igjen når man kommer i kontakt med dem, det er ikke alltid at man legger merke til det, spesielt om man har opparbeidet seg teknikker som fungerer for å få seg et "knull" men ofte så ser man etter en stund at ting ikke lenger er det samme og forholdet rett og slett forsvinner, innser man da ikke at dette kan være andre årsaker enn "hun" så er løpet ofte kjørt.Selvsagt kan man være ganske så uheldig over tid med kvinner ( som de kan være med oss menn ) så det er ingenting som er noe garanti på, men ta gjerne å slå av en prat med en person man har vært med etter en stund om man opplever at dette skjer igjen og igjen for å prøve å sette ting i et annet perspektiv. 1 Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 27. desember 2018 Del Skrevet 27. desember 2018 (endret) Dude. Dette er bare dårlig selvtillit som igjen er kjernen i dine problemer. Akkurat det samme ligger bak hvorfor enkelte er redde for å ta ordet i offentlige situasjoner eller gruppesamtaler, i.e., "Jeg har ikke noe interessant å si." 95 % av det som sendes på Snapchat er totalt uinteressant og kjedelig i utgangspunktet. Det fleste folk har å fortelle eller meddele er heller ikke ekstremt spennende eller interessant. Men folk babler i vei og deler i hytt og pine uansett. Livet er stort sett ganske ordinært for de fleste av oss, så slutt å tenke at det du deler eller forteller skal være så interessant at det slår gnister. Jeg synes ikke han har dårlig selvtillit. Jeg synes han er ærlig, seriøs og direkte. Det skal ikke måtte være nødvendig å være klovn for å tiltrekke seg damer. Hvis dama ikke liker soliditet og forutsigbarhet, så er det kanskje feil mann for ho. Damer som må bli underholdt hele tiden er vanligvis dyre i drift og vanskelige å holde på over tid, fordi de krever så mye. Endret 27. desember 2018 av Taurean 1 Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 27. desember 2018 Del Skrevet 27. desember 2018 Jeg synes ikke han har dårlig selvtillit. Jeg synes han er ærlig, seriøs og direkte. Det skal ikke måtte være nødvendig å være klovn for å tiltrekke seg damer. Hvis dama ikke liker soliditet og forutsigbarhet, så er det kanskje feil mann for ho. Damer som må bli underholdt hele tiden er vanligvis dyre i drift og vanskelige å holde på over tid, fordi de krever så mye. Total skivebom om dette var et svar til mine kommentarer da jeg aldri har foreslått å være klovn eller underholde noen hele tiden. Jeg har vel om noe sagt det motsatte. Lenke til kommentar
FloydWarshall Skrevet 30. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2018 (endret) Du begynte å spøke, og så ble du tafatt da hun bet litt tilbake. Du skulle ikke reagert slik på sutringen hennes. Kunne nok gjort det litt annerledes enn å legge meg langflat igjen. Jeg ble ikke tafatt - jeg er tafatt. Det går igjen i hele tråden. Jeg er 25 år og har såvidt klemt ei jente i løpet av livet. Jeg har heller ikke vært spesielt sosial. Kommunikasjonen vår har vært litt frem og tilbake i det siste. Vi har begge eksamener like over nyttår, og hun har jobbet mye i julen. Hun virket litt furtete etter at jeg ikke brukte Snapchat på andre juledag - jeg hadde en ganske heftig tur på byen. Det har tatt seg opp igjen, men hun kommuniserte påfallende annerledes dagene etter det. Vi pratet mye i forgårs, men igår var det litt mer normalt - hvor hun tar initiativ og jeg svarer på et og annet. Igår sluttet dagen slik: Hun: God natt! Hun: Jeg kjøpte meg ny pysjamas idag :D Jeg: God natt Hun: Du virker så care idag Jeg: Nå spesielt, eller i hele dag? Hun: I hele dag Jeg: Det er ikke med intensjon. Har inntrykk av at du har mye som skjer rundt deg, og jeg vil ikke oppta deg. Synes det er veldig hyggelig å snappe med deg Jeg synes det er hyggelig å snappe med henne, men lengre samtaler vil jeg heller spare til vi møtes. Vi bor jo et stykke unna hverandre, så vi burde kunne kommunisere greit over nett. Samtidig synes jeg at vi gjerne kan møtes oftere. Overraskende kommentar fra henne. Usikker på hvordan jeg skal respondere. Jeg endrer meg ikke umiddelbart, men det virker kanskje som at hun ønsker at jeg skal være litt mer pågående. I starten viste jeg mye interesse for henne; spurte og gravde. Så fant hun ut at hun skulle begynne å spille spillet, og det har fått meg til å roe ned tempoet. Endret 30. desember 2018 av FloydWarshall Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 30. desember 2018 Del Skrevet 30. desember 2018 Hva føler du for? Hun virker veldig umoden, så spørsmålet er vel: hvor godt liker du henne og er det verdt hodebryet? Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 30. desember 2018 Del Skrevet 30. desember 2018 Kunne nok gjort det litt annerledes enn å legge meg langflat igjen. Jeg ble ikke tafatt - jeg er tafatt. Det går igjen i hele tråden. Jeg er 25 år og har såvidt klemt ei jente i løpet av livet. Jeg har heller ikke vært spesielt sosial. Kommunikasjonen vår har vært litt frem og tilbake i det siste. Vi har begge eksamener like over nyttår, og hun har jobbet mye i julen. Hun virket litt furtete etter at jeg ikke brukte Snapchat på andre juledag - jeg hadde en ganske heftig tur på byen. Det har tatt seg opp igjen, men hun kommuniserte påfallende annerledes dagene etter det. Vi pratet mye i forgårs, men igår var det litt mer normalt - hvor hun tar initiativ og jeg svarer på et og annet. Igår sluttet dagen slik: Hun: God natt! Hun: Jeg kjøpte meg ny pysjamas idag :D Jeg: God natt Hun: Du virker så care idag Jeg: Nå spesielt, eller i hele dag? Hun: I hele dag Jeg: Det er ikke med intensjon. Har inntrykk av at du har mye som skjer rundt deg, og jeg vil ikke oppta deg. Synes det er veldig hyggelig å snappe med deg Jeg synes det er hyggelig å snappe med henne, men lengre samtaler vil jeg heller spare til vi møtes. Vi bor jo et stykke unna hverandre, så vi burde kunne kommunisere greit over nett. Samtidig synes jeg at vi gjerne kan møtes oftere. Overraskende kommentar fra henne. Usikker på hvordan jeg skal respondere. Jeg endrer meg ikke umiddelbart, men det virker kanskje som at hun ønsker at jeg skal være litt mer pågående. I starten viste jeg mye interesse for henne; spurte og gravde. Så fant hun ut at hun skulle begynne å spille spillet, og det har fått meg til å roe ned tempoet. Det var en god respons som tvinger henne til å reflektere over hvordan hun oppfører seg og oppleves. Fortsett med det. Lenke til kommentar
FloydWarshall Skrevet 3. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2019 Hva føler du for? Hun virker veldig umoden, så spørsmålet er vel: hvor godt liker du henne og er det verdt hodebryet? Og det er vel der det ender. Hun er umoden. Jeg besøkte henne for noen dager siden, etter litt spill på Snapchat. Igjen uttrykte hun et ønske om besøk, igjen snudde hun idet jeg bekreftet et gjensidig ønske - men denne gangen var jeg et trekk foran. Jeg sov over, og vi fikk omtrent ett døgn sammen - det var veldig oppklarende for min del. Tidligere har jeg vært redd å miste henne, men nå har hun plutselig blitt veldig menneskelig. Og jeg er ganske usikker på om vi vil passe sammen. Greit nok at hun bare er 21 år, men jeg la merke til mange, ganske umodne trekk ved henne. Hun kronet det med å lete rundt på mobilen min og ta seg en runde på Snapchaten min. Tror hun ble litt skuffet da det ikke var noe spennende der - jeg er et veldig forutsigbart menneske. Jeg har aldri ertet henne med andre jenter, allikevel virker det som at hun kan bli ganske sjalu. Lenke til kommentar
coffeee Skrevet 4. januar 2019 Del Skrevet 4. januar 2019 Så lenge sexen var bra er det vel bare å fortsette å treffe henne uten å legge for mye i det. Husk at det er en grunn til at man sier at 30 er det nye 20. Hvis hun er en typisk represent fra den moderne vestlige snøfnuggenerasjonen med prinsessesyndrom og bekreftelsesavhengighet, er den forventede modenhetsgraden lav. Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 4. januar 2019 Del Skrevet 4. januar 2019 (endret) Hvis hun er en typisk represent fra den moderne vestlige snøfnuggenerasjonen med prinsessesyndrom og bekreftelsesavhengighet, er den forventede modenhetsgraden lav. Dette er ikke noe spesielt med "moderne vestlige", gutten min. Se utenfor vestlige land og du ser det samme. Jeg besøkte henne for noen dager siden, etter litt spill på Snapchat. Igjen uttrykte hun et ønske om besøk, igjen snudde hun idet jeg bekreftet et gjensidig ønske - men denne gangen var jeg et trekk foran. På hvilken måte? Endret 4. januar 2019 av hekomo 1 Lenke til kommentar
FloydWarshall Skrevet 4. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2019 På hvilken måte? Ved at jeg visste at hun, for ørtende gang, kom til å bli kostbar. En del ganger har hun kjørt flere iterasjoner av pull-push - sannsynligvis mest for bekreftelse og oppmerksomhet, og det har ikke blitt noe møte. Jeg vet at hun tenker en del over samtalene våre, og ofte endrer mening etter noen minutter. Denne gangen kuttet jeg samtalen etter første iterasjon, det gikk ti minutter, og hun var med på å møtes. Usunt forhold? Ja. Jeg leter videre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå