FloydWarshall Skrevet 27. november 2018 Forfatter Del Skrevet 27. november 2018 (endret) Forstår hva coffeee sikter til. Jeg kan være enig at litt maskulinitet virker attraktivt, men jeg er også enig med de av dere som argumenterer for at det må balanseres fint. Jeg var over dammen for noen uker siden, og på vei tilbake leste jeg de to bøkene "Modern Romance" og "Get Inside Her: The female perspective". Jeg kjenner veldig igjen det coffeee skriver, spesielt i den sistnevnte. Jeg har økt fokuset mitt på besluttsomhet og å uttrykke selvtillit, men jeg greier ikke å kjøre det 100%. Takk for svarene, folkens. Da får det neste steget være at jeg prøver meg igjen. Forventningene har moderert seg av dette, og en ting jeg nylig fikk vite av en venninne. Jenta jeg liker har visstnok vært i et forhold i 2-3 år inntil noen måneder før vi kom i kontakt. Jeg hadde egentlig ikke lyst til å høre noe slikt, da jeg ønsker at atferden hennes skal få tale for seg. Allikevel mente venninnen min at dette var noe jeg burde vite. Endret 27. november 2018 av FloydWarshall Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 27. november 2018 Del Skrevet 27. november 2018 Dere som lar dere provosere av coffeee. Dere trenger ikke å gå på limpinnen hver gang. Som vanlig kommer han med et småprovoserende råd til trådstarter med et subtilt hint om sin egen maskulinitet, forutsigbart nok føler noen for å sette ham på plass og et par innlegg senere handler tråden om ham. Dette er et mønster coffeee antakelig har sett og utnytter. Det bør dere se også. 4 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. november 2018 Del Skrevet 27. november 2018 Mann, dere må være ærlige. Begge to. Drit i å skulle prøve å være noen du ikke er, og om hun har vært i et forhold i et par år, so what? Kanskje hun får behov for å snakke om det, og da er det beste å tenke på litt andre enn seg selv og la henne få det off her chest i stedet for å bli sjalu. Det funker i lengden! For jeg tolker det som om du virkelig vil noe med denne jenta, annet enn å bare "get inside her"... Er det derimot eneste mål så gønner du på og er tydelig på "hva du vil ha" Anonymous poster hash: d2fa6...65e 2 Lenke til kommentar
FloydWarshall Skrevet 27. november 2018 Forfatter Del Skrevet 27. november 2018 Hun har spurt meg om tidligere forhold, og da har jeg spurt henne i retur. Hun har da virket usikker og snakket som om hun har hatt noen forhold, men ikke nevneverdige. Tror ikke at jeg burde være mer direkte enn hva jeg har vært. Vi prater godt, så det kommer nok dersom hun har behov for å prate om det. Evt. hvorfor vil hun fortelle meg om det? Jeg vet ikke hvor mye som er vanlig å dele av slikt, og evt. hvilke behov som finnes for å dele det. Jeg har aldri holdt på med noen før. Tittelen på den boken er misvisende. Den er ikke rettet mot de som er ute etter korte affærer. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 27. november 2018 Del Skrevet 27. november 2018 (endret) Det er mange som ikke deler sånt overhode så det er ikke rart at dere ikke har snakket om sånt enda (folk er forskjellige, selv må jeg vite alt jeg kan, good or bad). Kan hende det forholdet var spesielt dårlig, at hun ble mishandlet eller noe fælt skjedde, det vet ikke vi og det blir derfor dumt å ikke la henne ta sånt i sitt eget tempo. Utviser du forståelse for andre sin situasjon så er det enklere å ta det opp med henne enn å være anklagende. Ikke spill noen spill, det bare kompliserer en allerede komplisert situasjon. Vær ærlig, plager det deg virkelig at du ikke fikk vite mer om hennes tidligere forhold så fortell henne det, du kan ikke kreve at hun deler av seg men hun kan ikke kreve at du skal være helt ok med det heller. Endret 27. november 2018 av BuffyAnneSummers Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 27. november 2018 Del Skrevet 27. november 2018 (endret) Dere som lar dere provosere av coffeee. Dere trenger ikke å gå på limpinnen hver gang. Som vanlig kommer han med et småprovoserende råd til trådstarter med et subtilt hint om sin egen maskulinitet, forutsigbart nok føler noen for å sette ham på plass og et par innlegg senere handler tråden om ham. Dette er et mønster coffeee antakelig har sett og utnytter. Det bør dere se også. Regnet med det, for meg fungerte det som fin terapi for å få ut litt akumulert aggresivitet. Dessuten har vi flinke moderatorer her som fjerner og rydder opp så regner med at ilpostino gjør jobben sin mens han er her inne. Når det gjelder trådstarter trenger han trolig ikke å gjøre noen konkrete dypdykk , bare slappe av litt og finne ut av ting over tid, lurt å spørre om litt svar på ting man lurer på og unngå å være repetetiv da vi fleste mennesker ikke er særlig glade i det. Endret 27. november 2018 av Malvado Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 27. november 2018 Del Skrevet 27. november 2018 Alle ser at han begynner med å generalisere og kalle folk ditten og datten fordi de ikke er mann nok for han eller noe slikt bullshit. Personangrep er personangrep uansett hva du velger å pakke det inn i, alle andre er bare mer direkte. Lenke til kommentar
FloydWarshall Skrevet 30. november 2018 Forfatter Del Skrevet 30. november 2018 (endret) Onsdag spurte jeg henne ganske direkte om hun vil være med på en liten sammenkomst/vorspiel med vennene mine nå lørdag. Hun svarte at hun har en avtale med en kompis. Det virker som at hun ble enda litt mer "på" av invitasjon. Hun har henvendt seg til meg ved flere anledninger, men hun er fortsatt knapp. Senest ikveld. Hun er på fest, men har også snappet litt til meg personlig fra festen. Utover kvelden har det gått over til tette bilder med diverse guttevenner. De er jo veldig gode venner, men jeg stusser litt over motivasjonen bak bildene. Hun snapper jo bare at hun har det fint, men ingen tekst eller noe tilleggsinformasjon - bare bilder av henne rundt halsen på flere gutter. Jeg synes det er bra at hun har nære venner som virkelig gjør henne glad. Samtidig stusser jeg over om hun hinter, eller om motivasjonen er pur glede. Jeg har ikke snappet tilbake, da jeg ikke kjenner vennegjengen hennes, og vil heller ikke bry henne når hun er i et festlig lag. Endret 30. november 2018 av FloydWarshall Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 30. november 2018 Del Skrevet 30. november 2018 Hun oppfører seg ekstremt umoden uansett hva det er som motivasjonene hennes bak snappene. Kan godt hende hun prøver å gjøre deg sjalu! Jeg må ha vært 15 sist jeg gjorde noe lignende, da klinte med en venninne foran en dude jeg visste likte meg, var for å tease selv om det høres helt retarded ut. Unge jenter blir bombadert med alle disse måtene de liksom skal få en kar på kroken, lett å være dum før man innser hvor dumt det er. 3 Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 1. desember 2018 Del Skrevet 1. desember 2018 Onsdag spurte jeg henne ganske direkte om hun vil være med på en liten sammenkomst/vorspiel med vennene mine nå lørdag. Jeg har tidligere både i tråden og ellers på forumet anbefalt å ikke invitere ut noen på en konkret dag av den enkle grunn at det ofte ikke passer eller at det gir en beleilig fluktrute eller unnskyldning om vedkommende ikke er tilstrekkelig interessert. Resultatet er ofte at man sitter igjen uten noen avtale og at ting henger løst i luften med et løfte om at noe kanskje kan skje senere. Derfor anbefaler jeg å heller spørre som jeg skrev over: "Vi burde treffes igjen snart. Hvordan ser uken din ut?" Eller: "Jeg har lyst å se deg igjen. Hvilken dag er best for deg?" Dette har flere fordeler. For det første er man selvsikker i at man antar hun har lyst og for det andre kan hun ikke si at hun er opptatt den dagen enten hun er det eller ikke for du har jo ikke spurt om noen spesifikk dag. En annen fordel er at når man er så direkte, så gjør man det enklere for henne å ta initiativ senere hvis hun faktisk skulle være opptatt eller ha en reell unnskyldning. Man kan til og med avslutte med noe som, "Null problem. Invitasjonen står ved lag ved en senere anledning." Med det sagt, så er det et tidspunkt hvor man bare må bestemme seg for å gå videre. Som menn kan vi ikke annet enn å gi invitasjoner til de kvinnene vi ønsker inn i livet vårt. Så får de være opp til de om de tar i mot eller ikke. Nå begynner det å høres ut som om du har gjort ditt her, selv om du kunne gjort det på en bedre måte av underveis og også nå sist (et vorspiel med venner er ikke nødvendigvis det beste man gjør sammen). Ta lærdom av det og gå videre. Hun vet at du er interessert. Hun vet hvem du er. Vil hun det nok, så kommer hun tilbake. Om ikke - next please. 1 Lenke til kommentar
FloydWarshall Skrevet 1. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2018 Derfor anbefaler jeg å heller spørre som jeg skrev over: "Vi burde treffes igjen snart. Hvordan ser uken din ut?" Eller: "Jeg har lyst å se deg igjen. Hvilken dag er best for deg?" Liker formuleringene dine. Dessverre er jeg inne i en ganske hektisk periode, så sammenkomsten idag er omtrent eneste anledning. De kommende to ukene har jeg omtrent ingen åpning. Jeg kunne åpnet mykt med en av formuleringene dine, og heller staket inn dagens sammenkomst etterhvert. Jeg lærer. Apropos å gå videre. Vi er gjensidige #1 BFs på Snapchat, og jeg er ikke den som tar initiativ. Jeg snapper et og annet, svarer henne, og spør interessert tilbake. Hvordan går jeg videre? Skal jeg endre noe ved snappingen min, eller fortsette som før? Jeg har mye å gjøre for tiden, så jeg gidder ikke å begynne å date noen nye. Det hadde vært litt deilig å bare slette henne fra Snapchat, men samtidig har jeg for store forhåpninger til at det blir "oss" etterhvert.. Hun oppfører seg ekstremt umoden uansett hva det er som motivasjonene hennes bak snappene. Kan godt hende hun prøver å gjøre deg sjalu! Jeg må ha vært 15 sist jeg gjorde noe lignende, da klinte med en venninne foran en dude jeg visste likte meg, var for å tease selv om det høres helt retarded ut. Unge jenter blir bombadert med alle disse måtene de liksom skal få en kar på kroken, lett å være dum før man innser hvor dumt det er. Med din innsikt - hva ville du gjort, om du var meg? Jeg er ganske betatt, men det tærer på at hun holder på slik. Jeg er en veldig enkel sjel som setter stor pris på gjensidighet - jeg synes det er fantastisk å føle meg ønsket. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 1. desember 2018 Del Skrevet 1. desember 2018 På ett eller annet tidspunkt så må du bare gjøre vurderingen om denne her frem-og-tilbake greia er noe du føler er verdt det eller om du bare skal gå videre. Hvis begge to er travle og opptatte og det er så innmari vanskelig å finne tid til å treffes, så ja vel – da passer det kanskje ikke akkurat nå da. Så får man kaste inn håndkleet og avslutte hvis det å holde det gående forårsaker så mye stress. Det ville ikke vært første gang i historien en romanse fislet ut i sanden på grunn av rett og slett dårlig timing. Sånt skjer, gå videre med livet. 3 Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 1. desember 2018 Del Skrevet 1. desember 2018 (endret) Støtter henrikwl her 100%. Jeg ville bare ha gått videre jeg også. Har selv vært i TS situasjon å hvor fortere man går videre jo bedre er det. Endret 1. desember 2018 av Mr.Duklain 1 Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 1. desember 2018 Del Skrevet 1. desember 2018 Apropos å gå videre. Vi er gjensidige #1 BFs på Snapchat, og jeg er ikke den som tar initiativ. Jeg snapper et og annet, svarer henne, og spør interessert tilbake. Hvordan går jeg videre? Skal jeg endre noe ved snappingen min, eller fortsette som før? Hvordan gå videre? Jeg kunne vel ikke vært mer tydelig på hvordan du skal gå frem jamfør forrige innlegg og tidligere innlegg. 1. Vær direkte og gi en tydelig invitasjon. 2. Hvis ja, fortsett rett frem. Hvis ikke, ta av til høyre. Og når det gjelder 'snapping' mener jeg at jeg sa 'F**k snapping' for noen sider tilbake. Hvis du har det så hektisk som du sier burde du ikke ha tid til å drive å snappe frem og tilbake og i hvert fall ikke analysere hva, når og hvordan du skal snappe. Gjør det du føler for og vær litt mann. Nå har du jo sagt her at du ikke har tid til å treffe henne uansett, så da ville jeg roet ned på all kontakt og heller spurt henne igjen (og da slik jeg skisserer ovenfor) når du har bedre tid. Og får du ikke positivt svar da, så har du i hvert fall all grunn til å gå videre. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 1. desember 2018 Del Skrevet 1. desember 2018 Med din innsikt - hva ville du gjort, om du var meg? Jeg er ganske betatt, men det tærer på at hun holder på slik. Jeg er en veldig enkel sjel som setter stor pris på gjensidighet - jeg synes det er fantastisk å føle meg ønsket. Jeg hadde bare kost meg til jeg fant ut av om hun er verdt å satse på eller ei, etterhvert når man føler at tiden er moden så kan man be om å være eksklusiv eller at det er på tide å gå hver sin vei. For min del har jeg bare alltid.. visst det. Man føler det på en måte, at dette ikke er ett menneske, eller ett forhold, man ønsker å tilegne like mye tid til lenger når det første bli-kjent-stadiet er over. Dette kan også skje langt ut i forholdet, er lett å bli blendet av kjærlighet og slite med å se ting for hvordan de faktisk er. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 6. desember 2018 Del Skrevet 6. desember 2018 Vi trenger updates, OP! Hva skjer? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. desember 2018 Del Skrevet 6. desember 2018 Gjør vi det? Han har fått rådene han ba om, det er vel bedre om han holder resten privat herfra? Jeg hadde ihvertfall ikke selv likt å finne ut at fyren jeg drev med delte alt på forum. Anonymous poster hash: a97cd...51f 1 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 6. desember 2018 Del Skrevet 6. desember 2018 Gjør vi det? Han har fått rådene han ba om, det er vel bedre om han holder resten privat herfra? Jeg hadde ihvertfall ikke selv likt å finne ut at fyren jeg drev med delte alt på forum.Jeg gir vel en lang faen i hva du hadde likt eller ei - jeg etterspurte updates fra OP, og hvis han er komfortabel med å dele, så gjør han det. Det har ikke sett ut til å være et problem tidligere i tråden. 7 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 6. desember 2018 Del Skrevet 6. desember 2018 Så lenge de ikke kan identifiseres, er det ikke noe problem. Jeg er enig i at trådstarter bør la høre fra seg. Om ikke annet bare for å la oss vite hvilke råd han følger og hvordan de fungerer. 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. desember 2018 Del Skrevet 6. desember 2018 Jeg gir vel en lang faen i hva du hadde likt eller ei - jeg etterspurte updates fra OP, og hvis han er komfortabel med å dele, så gjør han det. Det har ikke sett ut til å være et problem tidligere i tråden. Det var mitt råd til OP. Ikke en grunn til å bli så aggressiv. Anonymous poster hash: a97cd...51f 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå