BuffyAnneSummers Skrevet 25. november 2018 Del Skrevet 25. november 2018 At du behandler henne godt rett og slett. Folk som er uerfarne kan ha visse tegn som tilsier at de er uerfarne i å forholde seg til en annen person sånn, så enten så er du kjempeflink naturlig eller så liker hun deg sååå godt at alt du gjør er fantastisk flott for henne. Lover godt uansett! You got this OP 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 25. november 2018 Del Skrevet 25. november 2018 Du oppfører deg jo som en pinglete gutt på 12 år. Prøv i det minste å late som du er litt mann. Om hun ikke har mistet interessen (les: overbevist seg selv om at hun ikke liker deg siden du ikke responderer som en mann som er interessert) så er det like før. Ta kontakt, kom med konkret forslag om å besøke henne/deg så nær fremtid som mulig. Kyss hennne omtrent med en gang, IKKE vent eller tenk. Du har ingenting å tape. Anonymous poster hash: 19c8b...1aa 2 Lenke til kommentar
FloydWarshall Skrevet 25. november 2018 Forfatter Del Skrevet 25. november 2018 Du oppfører deg jo som en pinglete gutt på 12 år. Prøv i det minste å late som du er litt mann. Der kom den Jeg kan si meg enig i at jeg er langt unna å være alfa, men det der er vel å ta det litt langt? Håper at du ønsker å utdype litt mer, for jeg synes meningene dine er interessante! Å ta initiativ til å være intim ligger ikke for meg. Føler at vi var på bølgelengde de timene vi holdt på, men å ta steget satt langt inne. Vi hadde sittet tett og sett TV en stund, hun strøk seg stadig på leppene, og hadde et blikk som jeg sliter med å beskrive. Og da jeg først tok steget, kastet hun seg bokstavelig talt over meg - så det var tydelig ønsket fra hennes side også. 1 Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 25. november 2018 Del Skrevet 25. november 2018 Jeg har spurt henne tilbake, men da har hun vært uklar. Jeg er ikke på sosiale medier selv, men en kompis stalket henne og påstod at hun for ikke lenge siden avsluttet et 2 år langt forhold. Hun er ganske utadvendt og har mange venner, så jeg regner med at hun er litt erfaren. Merkelig. Sånt anser jeg for å være rimelig normalt å vite etter første møte. Ellers: dropp blomster. Hvorfor i all verden skulle du gi henne blomster? Det er ingenting galt med å gi blomster fra et selvsikkert ståsted og hvis man selv har genuint lyst til å gjøre det. Men her tenker du at du bør gi blomster fordi det er noe man bør gjøre eller fordi du tror det kommer til å gi deg noe i retur. Det er helt feil. Men en flaske vin er bra. Gjerne to. Bli fulle. Bli nakne. Bli bedre kjent. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 25. november 2018 Del Skrevet 25. november 2018 Det er ingenting galt med å gi blomster fra et selvsikkert ståsted og hvis man selv har genuint lyst til å gjøre det. Men her tenker du at du bør gi blomster fordi det er noe man bør gjøre eller fordi du tror det kommer til å gi deg noe i retur. Det er helt feil. Men en flaske vin er bra. Gjerne to. Bli fulle. Bli nakne. Bli bedre kjent. Så det er bedre å gi henne vin i den hensikt å få henne brisen nok til å ha sex med henne? For det er så mye bedre enn å gi noen roser lizzom. 6 Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 25. november 2018 Del Skrevet 25. november 2018 Så det er bedre å gi henne vin i den hensikt å få henne brisen nok til å ha sex med henne? For det er så mye bedre enn å gi noen roser lizzom. Ja, faktisk. Alkohol er et sosialt smøremiddel som har ført mennesker sammen (og til sengs) i lang, lang tid. Å ta med en flaske vin gitt at hun drikker er bare kult. Å ta med blomster kan i verste fall virke litt stusselig. Det jeg stiller spørsmål med er som sagt hensikten. Trådstarter forstår selv ikke hvorfor han skal gjøre det eller intensjonen bak. Men han har hørt eller tror det kan være noe som er bra å gjøre. Lenke til kommentar
FloydWarshall Skrevet 25. november 2018 Forfatter Del Skrevet 25. november 2018 Hensikten min er vel å uttrykke at jeg virkelig setter pris på henne. Blomster er vel en ganske entydig måte å uttrykke det på. 1 Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 25. november 2018 Del Skrevet 25. november 2018 Hensikten min er vel å uttrykke at jeg virkelig setter pris på henne. Blomster er vel en ganske entydig måte å uttrykke det på. Men tror du ikke hun alt vet at du liker henne? Og hva løser det at hun virkelig vet at du setter pris på henne? 1 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 25. november 2018 Del Skrevet 25. november 2018 Jeg har, som sagt, møtt henne 5 ganger. De 3 siste møtene har vært hjemme hos henne. Jeg har bil, så det har vært litt naturlig at jeg besøker henne. Hun bor på en veldig liten plass, hvor det ikke er så mye mer enn en høyskole, 3-4 restauranter, og 2 utesteder. Bør jeg finne på noe annet enn å henge, for et evt. neste møte? Til nå har jeg stort sett betalt for maten, da vi har spist sammen flere av gangene. Jeg har derimot ikke hatt med noe til henne. Er tiden inne, eller burde jeg vente med det pga. tabben min? Jeg tenker da primært på en blomsterkvast (inspirert av hennes favorittfarger) eller en flaske vin. Vis initiativ og foreslå noe annet enn å bare henge hos henne. Og slutt å betale for alt. Det vil si, du kan betale for maten et par ganger, men da bør hun betale andre ganger. Jeg er enig med han som sier at blomster er overflødig. Dessuten bærer det preg av at du prøver altfor hardt og i likhet med at du betaler for all maten av at innsatsen din er altfor ensidig. Legg deg heller i nærheten av hennes nivå og ta små initiativ til å eskalere over tid og ikke milevis foran henne. Må du gi henne noe, så gjør det heller i løpet av daten hvis stemningen er god. Da kan du også gjøre noe mindre anstrengt og mer originalt. Et eksempel er å plukke en løvetann og gi henne den. Jeg innser at det kanskje ikke er så mange blomster å finne på bakken i Norge i nå, men finn på noe tilsvarende. Skal du ta med en flaske vin, bør det være med tanke på at dere skal drikke den sammen. Men igjen, du skal ikke være den som betaler for alt hver gang. 3 Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 25. november 2018 Del Skrevet 25. november 2018 (endret) Det er ingenting galt i å gi blomster til en jente, men her bærer det preg av klassisk 'nice guy' mentalitet hvor man tror at bare man viser en jente hvor godt man liker henne, så er hun i boks. Og hvis det ikke fungerte - jobb enda hardere med å vise hvor fantastisk hun er og at du er den i verden som liker henne mest av alle! Virkeligheten og dyreriket kan være brutal, men det er enkelte primale faktorer som spiller inn når det gjelder tiltrekning mellom mann og kvinne som ikke kan bortforklares. Lik det eller ikke, men slik er virkeligheten. Blomster gjør dessverre lite her og vil mest sannsynligvis heller slå negativt ut. Personlig ville jeg nok ikke gitt blomster til en jente som enda ikke var kjæresten min, men jeg kunne fint spandert både middag og vin. Ser ikke noe prinsipielt galt i det, men det er jo en smakssak og personlig preferanse. Hadde du vært en notorisk skjørtejeger med et frynsete rykte, hvor jenta alt var gal etter deg, men tvilte på dine intensjoner, så hadde blomster sannsynligvis vært perfekt. Slik leser jeg dog ikke situasjonen basert på det du beskriver. Det finnes ingen fasitsvar, men det finnes generelle og universale prinsipper som stemmer rimelig greit. Siste innlegg fra meg nå og lykke til! Endret 26. november 2018 av Countryman 2 Lenke til kommentar
FloydWarshall Skrevet 25. november 2018 Forfatter Del Skrevet 25. november 2018 Virker som at det er veldig forskjellig det der med å gi blomster og vin - hva man legger i det. Jeg kommer til å gi slipp på henne om hun ikke er interessert. Jeg vil ikke si at jeg har jobbet veldig hardt for henne heller. Jeg tenker mye på henne, ja, men det er omtrent alltid hun som starter samtalene våre. Jeg tar svært sjelden initiativ til å snappe henne først. Og det har nok vært ganske dumt av meg å la det bli slik. 2 Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 25. november 2018 Del Skrevet 25. november 2018 Drit i hva hun tenker og drit i oss og alle rådene du får her inne. Vi kan i beste fall være veivisere. Hva ønsker DU skal skje? Har DU lyst på henne? Vil du at dere skal bli bedre kjent? Finn ut av det først. Når du har svart på det, så blir veien videre enklere. Selvsagt skal du gi slipp på henne om hun ikke er interessert, men du må jo i det minste gå for henne om og gi det en reell sjanse om det er det du vil. 1 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 25. november 2018 Del Skrevet 25. november 2018 Virker som at det er veldig forskjellig det der med å gi blomster og vin - hva man legger i det. Jeg kommer til å gi slipp på henne om hun ikke er interessert. Jeg vil ikke si at jeg har jobbet veldig hardt for henne heller. Jeg tenker mye på henne, ja, men det er omtrent alltid hun som starter samtalene våre. Jeg tar svært sjelden initiativ til å snappe henne først. Og det har nok vært ganske dumt av meg å la det bli slik. Så skru opp bruken av snapchat og ned maten og blomstene. 1 Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 26. november 2018 Del Skrevet 26. november 2018 Han får flere dates. Det er vel den største indikasjonen på at hun faktisk liker TS. Altså, en jente i 20åra har null problem med å finne karer som kan lese dem bedre.. hvorfor gi en som virker som bambi på isen så mange sjanser? Fordi hun liker TS godt. Selvsagt kan jeg ta feil og alt blow up in OPs face, jeg er ingen tankeleser, jeg syns det høres ut som om hun liker han, men at hun er veldig umoden i hvordan hun prøver å kommunisere det. Til TS: har hun mye erfaring selv? "Grunnene var ganske reelle, men det skjedde så fort og litt hensynsløst. Jeg innledet også til et hadekyss, men hun gikk for klem." sitat fra TS. Ja hun må tydeligvis være helt vill etter han! 1 Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 26. november 2018 Del Skrevet 26. november 2018 (endret) Det er forskjell på å være mann og super-drittsekk. Det er aldri noe galt med å ha litt klasse og stil. Hvis dama heller vil ha en shitsekk, så la ho finne seg det. Du skal ikke gå på bekostning av din egen integritet. "Max mekker og alfahann"-bullshit vil aldri skape noe bærekraftig, det er kortvarige verdier. Alle har en myk side, noen bare tar på seg hulk-hogan masker. Bare VÆR den du er; Funker det mellom dere, så funker det, og hvis ikke, så bare la det ikke fungere. Ikke kødd rundt, vær en bedre venn med deg selv. Endret 26. november 2018 av Taurean 4 Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 26. november 2018 Del Skrevet 26. november 2018 (endret) Virker som at det er veldig forskjellig det der med å gi blomster og vin - hva man legger i det. Jeg kommer til å gi slipp på henne om hun ikke er interessert. Jeg vil ikke si at jeg har jobbet veldig hardt for henne heller. Jeg tenker mye på henne, ja, men det er omtrent alltid hun som starter samtalene våre. Jeg tar svært sjelden initiativ til å snappe henne først. Og det har nok vært ganske dumt av meg å la det bli slik. Slutt å tenk, slutt å høre på folk i denne tråden, skru av PC-en og dra og besøk henne. Hun sier jo med alt annet enn ord at det er du som har styringa her. Vil du treffe henne, så avtaler du tid til å treffes. Vil du ta med blomster, så ta med blomster. Vil du ta med vin, så ta med vin. Vil du ingen av delene, så dropp det. Ikke overkomplisér ting. 90% av dating går til helvete. Siden hun er så avvisende så må du jo bare regne med hun ikke er keen. Men er litt uenig med folk som sier at man må go for it. Jeg mener man må i en dating setting være klarhet i hva man ønsker av dette fra begge hold. Her er jenter ofte veldig dårlige og alt ansvar havner på mannen. Jeg hadde bare gått videre så fort jeg kunnet, lite vits å dvele med noen som tydeligvis ikke er veldig keen på deg. Hæ? Leser vi den samme tråden? Du får ikke stort tydeligere signal om interesse enn hva denne dama her gir: "jeg er med på det du vil, jeg". Hvis du venter på at damer skal tørrjukke på deg før du tolker det som interesse så går du ensom gjennom livet. Endret 26. november 2018 av Countryman 3 Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 26. november 2018 Del Skrevet 26. november 2018 Jeg har lest igjennom hele tråden og jeg finner ikke det du sikter til. Så nei jeg vil ikke si at det er klart at hun er keen. 1 Lenke til kommentar
coffeee Skrevet 26. november 2018 Del Skrevet 26. november 2018 (endret) Jenter liker gutter som tar det de vil ha, ikke spør og aldri unnskyld deg. Du må rett og slett ta deg litt sammen, få mer selvtillit og være mer frempå. Ta styringa over situasjonen fullstendig. Du gjorde sånn sett noe riktig da du "feiga ut" da hun prøvde å kysse deg. Aldri la ei jente kysse deg uten at du har initiert kysset. For guds skyld, dropp blomster. Vin er bra, men ikke som gave. Si at du tar med en flaske vin og kommer til henne en bestemt kveld. Alt annet enn ja betyr nei. Det som skjedde på siste date kan tyde på at hun gikk lei tafattheten din, og at du ikke tar noe seksuelt initiativ. Mens du er i gang med å forbedre deg selv kan du gjerne slutte å betale middag for jenter du ikke er kjæreste med også. Når hun er villig til å møte deg hele fem ganger er hun i utgangspunktet åpenbart ganske interessert. I dagens datingmarked bruker man sjelden mer enn 20 minutter på noen man ikke liker. Husk at hun har tilgang på prima fuckboys 24/7 på ti minutters varsel gjennom den appen. Endret 26. november 2018 av coffeee 2 Lenke til kommentar
FloydWarshall Skrevet 26. november 2018 Forfatter Del Skrevet 26. november 2018 Joda. Det er bedre at jeg blir avvist, enn at hun føler seg litt avvist. Også fint å få et svar. Det ble kun et hadekyss, dagen etter at vi hadde ligget. Vi lå tett og koselig hele natten og morgenen. Jeg burde kanskje kysset henne på morgenen. Angående seksuelt initiativ, er jeg litt redd for å bli avvist. Jeg er også generelt usikker som nylig jomfru. En annen ting er at jeg er redd for å være pågående - jeg har inntrykk av at mange jenter mener at gutter tenker med feil hode. Jeg får fortsatt fellessnapper og en og annen "Skjer?", men når jeg svarer er hun litt mer tilbakeholden enn tidligere. Igår kveld tok jeg initiativ for første gang. Da svarte hun knapt på spørsmålet. Jeg stilte en oppfølger, hun svarte knapt igjen, og deretter kommenterte jeg svaret hennes. Samtale slutt. En halvtime senere, ut av det blå, stilte hun meg det samme spørsmålet. Jeg svarer, snur det, og spør henne ut om helgen og innholdet. Etter noen spørsmål avslutter jeg med "Skal la deg se serie i fred". Hun snappet stort sett pc-skjermen sin med serie på. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 26. november 2018 Del Skrevet 26. november 2018 At hun gidder å snappe deg i det hele tatt mens hun ser serie er jo for så vidt positivt. Men ja, du kan bare vingle så lenge før hun gir opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå