FranzJosef Skrevet 23. november 2018 Del Skrevet 23. november 2018 Jeg skulle kjøpe noe rensevæske til brillene på nettet. Viste seg at det var en diger flaske og det var til å rense linser. ReNu MPS. Den er da til å desinfisere briller. Kan jeg bruke den til briller? Eller evt til noe annet? Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 23. november 2018 Del Skrevet 23. november 2018 Tja, nå bruker jeg jo briller selv og bruker bare utpust og en tørr klut av noe slag, samt jeg har brukt linsevæske til linsene mine.. Og ville ikke kaste bort penger på å bruke det på brillene. Poenget med væske til linser er at det er helt sterilt og ikke skadelig for øyet på noen måte.. Væske for rens av briller derimot kan være skadelig for øyet.. Lenke til kommentar
3irik Skrevet 25. november 2018 Del Skrevet 25. november 2018 Du kan lage slim: https://magazine.lensway.no/den-beste-oppskriften-for-slimete-slim/ Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 25. november 2018 Del Skrevet 25. november 2018 Det beste og billigste for briller er universalspray til glass. Koster 16 kr i butikk. Sprut, gni, skyll. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå