jaakervik Skrevet 23. november 2018 Del Skrevet 23. november 2018 Hei, vurderer begge disse nå som det er black friday. Men har lite peiling på headset. Bose sine er uten bluetooth noe som kan bli slitsomt, men utifra det jeg leser er de bedre enn sony på nesten alle punkter. Er forskjellen på lyd og støydemping såpass merkbare for en som ikke har peiling på lyd at jeg burde ignorere at de ikke har bluetooth? Synes også sony sine er penere og liker veldig godt at de kan styres med touchpanelet på selve klokken. Trenger råd, hvilket par ville du valgt? Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 23. november 2018 Del Skrevet 23. november 2018 (endret) Jeg byttet fra qc25 til wh-h900 for en stund siden. Og det var egentlig bare pga mangelen på blåtann på qc25. Jeg vurderte å kjøpe en sånn bt-dings å plugge i. Det finnes flere som er spesialtilpasset for qc25, så det ikke ser helt jalla ut. Men når wh-900h bare kostet 12-1300 kr eller hva det var da jeg kjøpte, og de fikk gode skussmål så prøvde jeg heller det. Min (subjektive) mening er at qc25 er bedre på støydemping. De er en fryd på flyet for eksempel. Mens wh-900h bare er helt ok. Jeg syns wh-900h føles tyngre og sitter tettere rundt ørene. Jeg føler de i større grad lener seg på å fysisk stenge ute støyen enn aktiv støydemping, og jeg blir svettere rundt ørene av dem. Qc25 var lettere på hodet, og satt ikke så tett, likevel syns jeg støydempingen var en god del bedre. Lydmessig så syns jeg begge to er gode nok. Følte ikke noen stakk av med noen seier på det punktet. Jeg velger nok bose neste gang. Eller kanskje en dyrere sony-modell. En ting jeg kom på som plager meg med wh-900h er at det ikke følger med noen hard case til dem. Bare en myk tøypose. Og jeg har ikke klart å oppdrive en hard case som passer heller. Qc25 kommer i en pen og solid hard case. Endret 23. november 2018 av bo1e 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå