Nysgjerrig3 Skrevet 22. november 2018 Del Skrevet 22. november 2018 Jeg har kjøpt noen flasker som så og si ikke inneholder kullsyre. Derfor vil jeg klage på disse. Er det noen andre som har opplevd det samme? 2 Lenke til kommentar
accer Skrevet 22. november 2018 Del Skrevet 22. november 2018 Har ikke opplevd dette. Men du kan klage til dem du kjøpte dette hos så fikser dem opp i dette. Om det godisbutikken så får du som regel ny vare. Vet om noen som klagde på noe goderi i sommer fikk nytt godis pluss gavekort på 500 kr. 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 22. november 2018 Del Skrevet 22. november 2018 Sist jeg klagde på det, til Coca Cola Norge for et av deres produkter, fikk jeg beskjed om at kullsyre nok var blitt borte etter at flaskene var åpnet og transportert til dem for test. Men lykke til! 1 Lenke til kommentar
Datafriken Skrevet 22. november 2018 Del Skrevet 22. november 2018 Mener det er disse : https://carlsbergsverige.se Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 22. november 2018 Del Skrevet 22. november 2018 Står på flaska. "Producerad av ..." Google Fu. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå