Eksos Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Jeg har laget et design for ungdomsbedriften vår og vil gjerne ha noen kommentarer og kritikk UB Fingernemme Fagfolk Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 - Det burde være streker på hver side av menyvalgene. Syns det var irriterende at ikke begge strekene fikk mouseover når jeg holdt over.. - Litt mer fancy banner..? Hva er denne teksten på ukjent språk som alle putter inn for å vise "her skal teksten være"..? Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 18. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2003 Hva er denne teksten på ukjent språk som alle putter inn for å vise "her skal teksten være"..? Hehe, jeg vet faktisk ikke. Jeg bare surfet noen andre sider folk hadde laget og trengte noe fyll tekst...så håper det ikke er copyright ellerno på det ;P takk for kommentarene btw Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Jeg liker logoen meget godt, men er usikker på om det stripete feltet som gjentar seg på siden, passer så godt. Menyen hadde kanskje blitt bedre om du plasserer borderen over lenkene i stedet. Den ble litt høy i forhold til teksten. Ellers har jeg noen kommentarer til fargebruken. Jeg personlig ville ha erstattet feltene med den gråfargen som teksten står på, med hvitt, og hatt svart skrift. Og som bakgrunnsfarge i body, ville jeg hatt en lys blåfarge som passer med den mørke blåfargen. En side med gråtoner ser lett kjedelig ut. Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 18. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2003 Menyen hadde kanskje blitt bedre om du plasserer borderen over lenkene i stedet. Den ble litt høy i forhold til teksten. Prøvde dette nå, så egentlig ganske bra ut Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Synes du burde ha mere opprom på høyre og venstre side av teksten og fjerne "Velkommen til hjemmesidene til Ungomdsbedriften Fingernemme Fagfolk".. Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Hva er denne teksten på ukjent språk som alle putter inn for å vise "her skal teksten være"..? Hehe, jeg vet faktisk ikke. Jeg bare surfet noen andre sider folk hadde laget og trengte noe fyll tekst...så håper det ikke er copyright ellerno på det ;P takk for kommentarene btw Det er latinsk og er ikke copyright Men mange har vel fått tak på snadderet fra http://www.lipsum.com/ Det er en generator som lager "svada" tekst som jeg kaller det. Greit nok å lage en 5 paragraph generert svada, lagre som egen fil, og hver gang du vil finne ut hvordan layout ser ut med litt tekst, så bruker man hele/deler av "svadaet" Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 /me likte den! Litt grått, men ganske fint, men du burde få meir opprom som Mikka sa... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Grei den. Konstuktivt.... Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 konstruktivt ja.. likte selve oppsettet og formene, men litt kontrast noen steder hadde nok gjort seg. f.eks. en mørk grå font farge. ellers en fin side. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå