Gå til innhold

nytt design

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

- Vet ikke om jeg likte høyrejusteringen. Spesielt, men vet ikke om i en god eller dårlig retning..

- Vet det gjenstår mye, men når jeg trykker på en link får jeg opp scrollbar..

- Bunnen må gjøres likt som toppen (dvs ha blå sluttstrek og hvitt område..)

- Den webmaster-tingen bør være hyperkobling.. Tviler man trenger et bilde for den teksten..

Fint utgangspunkt, og en banner hadde som sagt gjort seg..

Lenke til kommentar

- Vet det gjenstår mye, men når jeg trykker på en link får jeg opp scrollbar..

- Bunnen må gjøres likt som toppen (dvs ha blå sluttstrek og hvitt område..)

- Den webmaster-tingen bør være hyperkobling.. Tviler man trenger et bilde for den teksten..

Jobber med saken.

Siden jeg ikke er så begeistret for en så aktiv bruk av gråfarger, ville jeg erstattet den. Dessuten, det er en del feil med siden i Mozilla.

har ikke prøvd den i mozilla (har det ikke heller)

skal laste ned å sjekke det.

Men jeg synes det hadde vært på plass med et banner, så om noen hadde forbarmet seg over det hadde vært fint.

Lenke til kommentar

Hmm, ble litt vanskelig å vite hvor menyen egentlig var.

Men, lurer faktisk på om right: 0; bottom: 0; var så lurt likevel. Hvis du resizer siden til noe mindre, så kommer faktisk ikke scrollbar frem og siden blir borte. Og her så ser jeg ikke header, den blir borte, og jeg kjører 1024x768.. men opera har så forbaska mye på toppen :D så høyden blir mye mindre enn 768px.

Lenke til kommentar
Synes siden ærlig talt var litt kjedelig. Grå/svart med blå outline. Logoen kunne nok med fordel vært litt større..

Gjorde den større og det ble _mye_ bedre.

Men ingen av dere PS guruene som kan lage en lite søt banner til meg da ? :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...