pal72 Skrevet 22. november 2018 Del Skrevet 22. november 2018 Problem stilling som følger: Se bilde: dette er et ark som flere oppdaterer online kontinuerlig. Jeg lurer på om det er mulig å "live"-kopiere rader til andre ark. Eks (rad 69 og 74, kopierer kolonne A-E,H,S,T,V og W. til ledig rad på ark "Levering Test". dette utløses vha. kolonne B med teksten "ut". Samtidig kopieres rad 79,80 og 87, Kopierer kolonne A-E,G,H,P,S,T,V,W. Til ark "mottak råvare Test" på første ledige rad. Hoved arket "November 2018" blir oppdatert flere ganger om dagen, rader blir også satt inn i etterkant. Håper noen kan hjelpe meg med dette:) Pål. Lenke til kommentar
RekaCrab Skrevet 22. november 2018 Del Skrevet 22. november 2018 Hei Dette burde være fult mulig så lenge du har begge arkene på din maskin så vidt jeg forstår det {Prøv dette: https://yourbusiness.azcentral.com/cross-reference-between-excel-spreadsheets-1096.html} Lykke til Lenke til kommentar
Harald Staff Skrevet 22. november 2018 Del Skrevet 22. november 2018 Hei Pål Push av data i Excel krever makroer/VBA. Hvis du med "oppdaterer online" mener at dere bruker Excel Online, så beklager. Den har ikke makroer. Beste hilsen Harald Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå