lasse_hansen87 Skrevet 22. november 2018 Del Skrevet 22. november 2018 Hei sann. Sitter å vurderer å bestille meg et MSI 2080 TI Gaming X Trio skjermkort. Men etter å ha søkt litt, så synes jeg at jeg leser om flere og flere på engelske sider med problemer med dette kortet? Hva mener folket her? Ser kortet har ubekreftet levering 2.des. Men regner med at uansett så er ventetiden verdt det. Er dette MSI 2080 TI Gaming X Trio koretet bra?? Er det heller andre fabrikat eller typer av 2080 TI kortet som anbefales over nevnte MSI kort? På forhånd takk for svar =) Lenke til kommentar
nagina Skrevet 22. november 2018 Del Skrevet 22. november 2018 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1817818 Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 22. november 2018 Forfatter Del Skrevet 22. november 2018 så den posten der, men det er 214sider om forskjellige ting og kort. jeg lurte på hvordan dette msi 2080 ti gaming x trio kortet var, evt andre bedre alternativer? msi duke ti oc? og er det mye kjente feil me dette kortet trio x kortet? Lenke til kommentar
nagina Skrevet 22. november 2018 Del Skrevet 22. november 2018 Tenkte mer sånn at vi har 1 tråd hvor slike spørsmål stilles hele tiden, bare å spørre der så slipper vi å ha masse slike tråder. Synd man ikke kan tagge folk her, men Nizzen har 2 av slike og han kan vel svare det meste når det gjelder disse nye kortene. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 22. november 2018 Forfatter Del Skrevet 22. november 2018 okay, spurte der =) takk skal du ha. Da kan denne posten egentlig slettes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå