AfterGlow Skrevet 22. november 2018 Del Skrevet 22. november 2018 Skal ha vært gjennom to forskjellige konsepter.– Diablo IV er under utvikling, og blir mørkere enn forgjengeren Lenke til kommentar
Allostasis Skrevet 22. november 2018 Del Skrevet 22. november 2018 Må si meg veldig skeptisk. Blizzard har nå siden WoW bare gitt ut spill med neonfarga artistisk stil. Og det tror jeg har vært helt bevisst også, da man sannsynligvis når ut til flere med en slik stil. Men om de hadde fått til en cinematisk, realistisk, mørk stil hadde det blitt tøft. Hvis du ser på Wolcen har de fått til en veldig estetisk stil på sitt ARPG (beta fase 2 denne uken). 1 Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 22. november 2018 Del Skrevet 22. november 2018 Vel, det er ingen som har sagt at diablo 4 ikke blir noe mobilspill. Så til det er bekreftet såå... sånn er det blitt. 2 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 22. november 2018 Del Skrevet 22. november 2018 Diablo III er for meg en av spillhistoriens største skuffelser, en World of Warcraft-mod for millennials. Kanskje dette kommende spillet rett og slett burde overta navnet. "Det egentlige Diablo III". 5 Lenke til kommentar
Iki Skrevet 22. november 2018 Del Skrevet 22. november 2018 Diablo III er for meg en av spillhistoriens største skuffelser, en World of Warcraft-mod for millennials. Kanskje dette kommende spillet rett og slett burde overta navnet. "Det egentlige Diablo III". Hva gjør et diablo spill til et diablo spill? Er det diablo? Gameplay? Historien? 1 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 22. november 2018 Del Skrevet 22. november 2018 (endret) For meg blir det ikke noe Diablo uten stemningen. Og den fikk jeg ikke av III. Endret 22. november 2018 av Isbilen 6 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 22. november 2018 Del Skrevet 22. november 2018 håper for all del at de ikke går bort fra isometrisk view. 3 Lenke til kommentar
bubba477 Skrevet 22. november 2018 Del Skrevet 22. november 2018 Nå lager de warcraft pokemon go clone... Blizzard har falt helt på trynet. Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 22. november 2018 Del Skrevet 22. november 2018 (endret) Blizzard serverer mer og mer til det asiatiske markedet. Legg merke til at alle spillene deres heller mer og mer mot manga stil og nå går de helt og holdent over til ren mobil plattform. Legg merke til fullstendig urealistiske proporsjoner. Våpen på størrelse med små lastebiler, øyne som knapt passer inne i hodet og kropper som ser ut som blomsterstilker samtidig som fargene minner om noe man ville forvente å se på et tysk raveparty. Det er sikkert mer penger å tjene på å produsere billig møl til en enorm kundegruppe som ikke har standard Blizzards nye logo: 暴风雪 Og nytt navn på Diablo franchiset: Final fantasy diablo Endret 22. november 2018 av Invader Zim 7 Lenke til kommentar
grim_reaper_jib Skrevet 22. november 2018 Del Skrevet 22. november 2018 Blir mer av det samme som 3arn. Overdimensjonerte rustninger og våpen, standard goto blizzard tegneseriestil med pastellfarger. Altså ingenting med opprinnelige diablo universet og gjøre. Gameplayet vil også forbli så alt for simplifisert og elendig. Lenke til kommentar
...... Skrevet 22. november 2018 Del Skrevet 22. november 2018 Diablo III er for meg en av spillhistoriens største skuffelser, en World of Warcraft-mod for millennials. Kanskje dette kommende spillet rett og slett burde overta navnet. "Det egentlige Diablo III". Grim Dawn er det egentlige Diablo III. Lenke til kommentar
Allostasis Skrevet 22. november 2018 Del Skrevet 22. november 2018 For meg blir det ikke noe Diablo uten stemningen. Og den fikk jeg ikke av III. Noe for deg? Hadde vært mer enn fornøyd om nye Diablo 4 kom med slik grafikk. 1 Lenke til kommentar
nagina Skrevet 22. november 2018 Del Skrevet 22. november 2018 Skal bli godt med ny smooth hack'n slash spill som faktisk er smooth 1 Lenke til kommentar
Freggot Skrevet 22. november 2018 Del Skrevet 22. november 2018 "kritikerroste klassikeren Diablo III" Dette er kanskje litt mye å ta i. Diablo 3 er et helt greit spill, og det solgte jo helt latterlig bra. Å kalle det en klassiker er kanskje å ta litt hardt i. 1 Lenke til kommentar
Ingeniør Skrevet 22. november 2018 Del Skrevet 22. november 2018 Er dette som skulle vært den store avsløringen på Blizzcon. Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 22. november 2018 Del Skrevet 22. november 2018 (endret) Leste om dette på kotaku også, konseptnavn: Fenris. Endret 22. november 2018 av MOO- Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 22. november 2018 Del Skrevet 22. november 2018 Vil ikke ha det. Tar heller 18 nye år med Diablo II. 1 Lenke til kommentar
jmalmin Skrevet 22. november 2018 Del Skrevet 22. november 2018 Bryr meg ikke om hva blizzard holder på med lenger etter det de har gjort rundt Immortal. Blizzard som jeg likte er borte og det kommer aldri tilbake igjen. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 22. november 2018 Del Skrevet 22. november 2018 De gjør det greit men de har snakes on the plane, se: activision. Tror nok mobil gaming er blitt enda mer poppis blandt flere når denne kommer til PC, mobil diablo kommer nok til å slå an, ingen tvil om det. Lenke til kommentar
blcmn Skrevet 22. november 2018 Del Skrevet 22. november 2018 (endret) Det er vel ikke så rart at Diablo, som andre spill i Blizzard sin portefølje tar nye vendinger. De 2 opprinnelige skaperne av Diablo jobber ikke lenger for selskapet (long time ago, noe D3 lider delvis av).. og de siste 2 årene har 3 av de største sjefene gått av (i andre IP'er)... etter Activision kom med i bildet. Det er stor grunn til å tro at det er mye grunnet Activision sitt pengeregime. Selskapet retter seg mer enn noen gang mot inntjening av penger, og gamedesignet lider av det. Endret 22. november 2018 av blcmn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå