torest Skrevet 22. november 2018 Del Skrevet 22. november 2018 Hydrogen-teknologiselskapet Nel leder leseravstemmingen soleklart.Tech Award 2018: Ett selskap skiller seg ut i avstemmingen Lenke til kommentar
oceana Skrevet 22. november 2018 Del Skrevet 22. november 2018 Lista er jo en vits i min bok, men at NEL skal lede så markant? Utrolig. 1 Lenke til kommentar
Benny Flaggstang Skrevet 22. november 2018 Del Skrevet 22. november 2018 Lista er jo en vits i min bok, men at NEL skal lede så markant? Utrolig. Den konstruktive løsningen kunne vært å si hvorfor denne listen er en vits, eller enda bedre lage din egen liste, som du kunne begrunne med hvorfor du mener den er så mye bedre. Men det er jo enklere å syte og klage... 2 Lenke til kommentar
oceana Skrevet 22. november 2018 Del Skrevet 22. november 2018 Den konstruktive løsningen kunne vært å si hvorfor denne listen er en vits, eller enda bedre lage din egen liste, som du kunne begrunne med hvorfor du mener den er så mye bedre. Men det er jo enklere å syte og klage... Fordi det finnes selskaper i Norges land som har langt mer imponerende meritter både på det tekniske OG ikke minst det økonomiske enn flere av selskapene på lista her. Avstemning kan gjøres i inkognito-modus, så her er det en kurrant sak å automatisere sletting av cookies og avgi stemme flere ganger. 1 Lenke til kommentar
Sturle S Skrevet 22. november 2018 Del Skrevet 22. november 2018 Det er veldig rart at eit klima-destruktivt selskap som NEL, med sin eldgamle klimafiendtlege teknologi, leier denne voteringa. Eg mistenkjer stemmefusk. 1 Lenke til kommentar
oophus Skrevet 22. november 2018 Del Skrevet 22. november 2018 Med så mye nyheter rundt om i verden som omhandler Hydrogenfremtiden, så syns jeg ikke det er så rart at NEL ligger noen hestehodet foran her. Lenke til kommentar
Benny Flaggstang Skrevet 27. november 2018 Del Skrevet 27. november 2018 Fordi det finnes selskaper i Norges land som har langt mer imponerende meritter både på det tekniske OG ikke minst det økonomiske enn flere av selskapene på lista her. Avstemning kan gjøres i inkognito-modus, så her er det en kurrant sak å automatisere sletting av cookies og avgi stemme flere ganger. Med tanke på det store antallet selskap i Norges land som har «langt mer imponerende meritter» å vise til er jeg imponert over at du ikke klarer å komme med ett eneste eksempel. Om avstemmingen kan manipuleres så er ikke det bra, men det påvirker ikke kvaliteten på kandidatene. Uansett er avstemmingen kun en veiledende avstemning og ikke avgjørende for hvem som vinner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå