fjarle Skrevet 22. november 2018 Del Skrevet 22. november 2018 Begrunnes med dyrere reparasjoner.Telenor skrur opp forsikringsprisen Lenke til kommentar
M_Mickey Skrevet 22. november 2018 Del Skrevet 22. november 2018 Dette betyr vel at alle som ikke har en ny Xx iPhone er med å sponse disse? Ikke noe grunn til å ha forsikringsdekning opp til 18000 hvis du har en vanlig Android toppmodell til halve prisen. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-vpGeLVii Skrevet 22. november 2018 Del Skrevet 22. november 2018 Dette betyr vel at alle som ikke har en ny Xx iPhone er med å sponse disse? Ikke noe grunn til å ha forsikringsdekning opp til 18000 hvis du har en vanlig Android toppmodell til halve prisen. Prisen økes likt for alle, og det er nok riktig at prisene drives opp av Apple-produkter. Egenandelen derimot er justert etter verdi på mobilen. Min Android-mobil koster 9500,- og jeg synes 79,- i måneden fremdeles er en grei pris på forsikring om jeg skulle være uheldig. Etter ett år er prisen på forsikring kun 10% av kjøpsprisen. Man må selvfølgelig vurdere sitt eget behov for forsikring etter verdien på produktet. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 22. november 2018 Del Skrevet 22. november 2018 Går bare bra. Har gitt opp og eie toppmodeller av mobiler. Er bare tull 1 Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 22. november 2018 Del Skrevet 22. november 2018 Det burde helt klart vært egen forsikring for telefoner fra andre selskaper enn Apple. Lenke til kommentar
Janvik Skrevet 23. november 2018 Del Skrevet 23. november 2018 Og vips så har jeg halv egenandel på skjermforsikringa i innboforsikringa mi... 0 -> 500 -> 1000 kr egenandel siden min første swap avtale (plussforsikring) Blir ihvertfall ikke kjøpt swap mobiler mer med mindre Telenor kommer med en veldig god grunn til å gjøre så. 1 Lenke til kommentar
Pzayx Skrevet 23. november 2018 Del Skrevet 23. november 2018 Er jo ikke noe vits i forsikringen om det er så høy egenandel. Bli jo nær lik pris å bytte skjerm uten forsikring. Swap ble på ett øyeblikk enda dårligere. 1 Lenke til kommentar
lassi72 Skrevet 25. november 2018 Del Skrevet 25. november 2018 Hvis to som bor sammen begge er i fagforbundet dekkes dette av kollektiv hjem uten egenandel :-) Hvis bare én person i husstanden har kollektiv hjem er egenandelen 500 kroner :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg