mrala Skrevet 21. november 2018 Del Skrevet 21. november 2018 For tre uker siden bestilte jeg en seng fra Skeidar. Dette ble gjort pr epost, og depositum ble betalt pr epost. Jeg fikk for et par dager siden email om at sengen er klar til henting på lager. Jeg har imidlertid sett at sengen har blitt satt ned 3 000 kr i forbindelse med Black Friday. Mitt spørsmål er som følger;Har jeg krav på å angre kjøpet mitt, ettersom at den er kjøpt utenfor fast utsalgssted? Planen er selvfølgelig å kjøpe den på nytt igjen umiddelbart. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 21. november 2018 Del Skrevet 21. november 2018 (endret) Hvis det er en helt standard lagervare skal det gå helt fint å benytte lovfestet angrerett her. Jeg ville bare kontaktet dem og lagt frem saken, forhåpentligvis hjelper de deg uten videre. Endret 21. november 2018 av Isbilen Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 21. november 2018 Del Skrevet 21. november 2018 Jeg ville også kontaktet de og spurt om du kan få den til tilbudspris slik at du slipper å bruke angreretten. Min erfaring med Skeidar er at de er ganske greie med sånne ting. 1 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 19. desember 2018 Del Skrevet 19. desember 2018 Vær nå i det minste real nok til å foreslå at de gir deg et prisavslag, det er helt meningsløst å gi dem masse helt unødvendig styr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå