Pepsimax94 Skrevet 21. november 2018 Del Skrevet 21. november 2018 Er litt fortvilet nå ettersom det er så mange forskjellige svar på hvor mye betydning det har å glemme kildeliste på eksamen i norsk ☹️ jeg siterte fra vedleggene i eksamenssettet. I tillegg formulerte jeg meg litt knotete et sted i oppgaven og har et par tegnsettingsfeil. Ryker 4-eren tror dere? ☹️ Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet 21. november 2018 Del Skrevet 21. november 2018 Helt umulig å si. Vent til du får karakteren. Lenke til kommentar
Pepsimax94 Skrevet 5. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2019 Tenkte at jeg bare skulle stikke innom her igjen og si hvordan det gikk. Fikk 5 i hovedmål hvor jeg glemte kildeliste, og 4 på sidemål hvor jeg var veldig bevisst på kildelisten og makerte kildene så nøye som overhodet mulig, så tror ikke det har så mye å si om man har glemt kildeliste så lenge innholdet er bra Mistenker at jeg har hatt samme sensor i begge målformene, og h*n har vel tenkt at jeg kan sitere til kilder når jeg var så nøye på sidemål som var etter hovedmål-eksamen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå