satanjapan Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 hei Jeg lurte på om noen vet kordan vifte styringer som passer til det? for og ha under døra eller kommer døra i veien? får den Cooler Master Aerogate II plass? kan man slå viftene helt av med den vifte styringa som følger med? Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 19. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2003 ingen som vet det? Lenke til kommentar
pekster Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Så vidt meg bekjennt er det vel viftestyring med i de TT Xaser III kabinettene? Har ihvertfall vært det i de jeg har sett så langt.... Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 (endret) aerocool II får plass.....men det passer liksom ikke inn i xaser serien...en kamerat av meg har det og han blei nesten skuffa over resultatet EDIT: nei man kan ikke slå viftene helt av med den som følger med...dette er vel hardcano9? tror det er 3 instillinger på vifte Endret 19. desember 2003 av Dimensionx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå