NTB - digi Skrevet 21. november 2018 Del Skrevet 21. november 2018 USA provoserer Kina: Amerikansk hangarskip la til kai i Hongkong Lenke til kommentar
DirekteDemokrati Skrevet 21. november 2018 Del Skrevet 21. november 2018 "Den amerikanske marinen sier målet med USS Ronald Reagans besøk til Hongkong er å møte byens innbyggere gjennom idrett, samfunnsprosjekter og omvisninger i hangarskipet." Høres ut som de har dratt den unnskyldningen fra en viss plass. Politisk ballett 3 Lenke til kommentar
G Skrevet 21. november 2018 Del Skrevet 21. november 2018 (endret) Politisk ballett Montro om de gjør det også får å invitere ombord kinesiske militærledere forkledd som sivile, til å kunne fortelle dem om hvor overlegne amerikanerne er? Men det burde jo ikke være en nødvendig grunn. Kanskje mannskapet ville ha en annen opplevelse, en ny havn å gå i land på? Endret 21. november 2018 av G Lenke til kommentar
1P4XZQB7 Skrevet 21. november 2018 Del Skrevet 21. november 2018 (endret) Og jeg som trodde Hong Kong fra og med 30. Juni 1997 igjen var blitt kinesisk territorie…? Endret 21. november 2018 av 1P4XZQB7 2 Lenke til kommentar
Harald Myrhaug Skrevet 21. november 2018 Del Skrevet 21. november 2018 Amerikanerne er på jakt etter krig - Som vanlig! 1 Lenke til kommentar
DirekteDemokrati Skrevet 21. november 2018 Del Skrevet 21. november 2018 (endret) Amerikanerne er på jakt etter krig - Som vanlig! Såklart, de er tross alt et land som har vært i krig 93% av tiden det har eksistert. * No U.S. president truly qualifies as a peacetime president. Instead, all U.S. presidents can technically be considered “war presidents.” https://www.globalresearch.ca/america-has-been-at-war-93-of-the-time-222-out-of-239-years-since-1776/5565946 Kanada er vel selvstendig, bare av den grunn at de hadde fransk støtte. Endret 21. november 2018 av DirekteDemokrati 1 Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 21. november 2018 Del Skrevet 21. november 2018 Og jeg som trodde Hong Kong fra og med 30. Juni 1997 igjen var blitt kinesisk territorie…? nettopp. Må være noe som mangler i omtalen av dette flåte-besøket for fremstår iallefall tvilsomt at lokalpolitikere tør trosse Peking på denne måten Lenke til kommentar
Fri diskusjon og kunnskap Skrevet 22. november 2018 Del Skrevet 22. november 2018 USA: «Jeg har 1800 kjernefysiske stridshoder, 283 slagskip, 9400 fly… Jeg bruker mer penger på opprustning enn de neste 12 landene til sammen og til tross for at jeg bruker stadig mer hvert år føler jeg meg utrygg!» Terapeut: Det er enkelt. Du har et militær-industrielt kompleks.» https://www.derimot.no/usas-nye-forsvarsstrategi-den-vil-oke-krigsfaren/ «Som den avdøde Zbigniew Brzezinski erklærte – ‘’om USA mister kontrollen over Eurasia, er det game over for den eneste supermakten’’. Kina må knuses for å forhindre dette. « https://www.derimot.no/f-william-engdahl-hva-handler-egentlig-handelskrigen-mellom-usa-og-kina-om/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå