iphoneist Skrevet 21. november 2018 Del Skrevet 21. november 2018 hei jeg kjøpte meg en samsung s9 men får beskjed denne ikke støtter instagram noen som har samme problem ? Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 22. november 2018 Del Skrevet 22. november 2018 Hva legger du i betydningen "ikke støtter"? Mener du at du ikke får innstallert appen overhodet eller er den bare ikke "optimalisert"? Noe slikt du sliter med? Lenke til kommentar
iphoneist Skrevet 22. november 2018 Forfatter Del Skrevet 22. november 2018 Jeg får ikke installert den og da jeg går inn på den står det støtter ikke denne modelen Lenke til kommentar
covah Skrevet 22. november 2018 Del Skrevet 22. november 2018 Hvor har du kjøpt telefonen? I norsk butikk? Brukt? På nettet? Lenke til kommentar
iphoneist Skrevet 22. november 2018 Forfatter Del Skrevet 22. november 2018 Kjøpt hos netonnet Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 22. november 2018 Del Skrevet 22. november 2018 Forsøker du å gjenopprette fra en tidligere sikkerhetskopi? Eller har du søkt opp instagram i Play Store og forsøker å laste ned direkte? Lenke til kommentar
iphoneist Skrevet 22. november 2018 Forfatter Del Skrevet 22. november 2018 Prøver og laste ned direkte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå