Vice Skrevet 23. november 2018 Del Skrevet 23. november 2018 Herlig Enda en luguber business mister storkontrakt! Tupp dem ut sier jeg Datasenter (Les: bitcoinminingsenter): Milliardkontrakt i vasken etter budsjettavtale https://e24.no/energi/stroem/mistet-milliardkontrakt-etter-budsjettavtale-dette-er-helt-haaploest/24500113 Lenke til kommentar
DirekteDemokrati Skrevet 23. november 2018 Del Skrevet 23. november 2018 Hva jeg vet? At du er involvert i en luguber bransje og unnskylder skattesvindel Og der kom sannelig personangrepet ditt igjen også . Flott argumentasjonsteknikk du har. Og du vil ikke si kalle noen for en skattesvindler et person angrep? Jo denne teknikken er forbeholdt skitunger som deg. Gjør meg ingenting for og kalle en drittunge på 15 år nettopp for det han er. 1 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 23. november 2018 Del Skrevet 23. november 2018 Og du vil ikke si kalle noen for en skattesvindler et person angrep? Jo denne teknikken er forbeholdt skitunger som deg. Gjør meg ingenting for og kalle en drittunge på 15 år nettopp for det han er. Jeg tolker dine vedvarende personangrep som total mangel på argumenter 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå