*NORGE* Skrevet 20. november 2018 Del Skrevet 20. november 2018 (endret) (Gjør oppmerksom på at denne saken nå er ferdig avgjort) Innlegget gjaldt opprinnelig hva som var rimelig fordeling av kostnader forutsatt at eldste - avgangeelev - takket ja til kort “studieopphold” ved utenlandsk skole og i den anledning bl a besøke av Auschwitz-leirene. Som det ses av nedenforstående var det - til tross for at slike turer burde være aktuelt nok tema også i norske skoler og til tross for at innlegget når dette skrives var lest 161 ganger i løpet av drøyt fire døgn - presis ingen av diskusjon.nos medlemmer som maktet/ville/våget/gadd ha noen mening om saken, Akkurat det gir meg noen tanker jeg ikke skal kommentere nærmere i denne sammenhengen enn nevne deres eksistens. . Uansett: Hvilke konkrete kostnader vi tar i forbindelse med dette er nå avgjort for vår del. Imorgen tar vi diskusjonen med gutten basert på den avgjørelsenog så blir evt studieopphold/reise en sak han avgjør ut fra det. Av den grunn er videre innspill nå uten verdi, saken må anses som ferdig avgjort og selv har jeg forlatt tråden. Endret 24. november 2018 av *NORGE* Lenke til kommentar
*NORGE* Skrevet 22. november 2018 Forfatter Del Skrevet 22. november 2018 INGEN som har synpunkter vedrøende kostnadsfordeling for denne turen? Permisjonen er nå gitt og vi tar endelig avgjørelse i saken søndag basert på det vi vet lørdag kveld. Skal på tur i arbeidsregi kommende uke og turen betyr også en tur innom Danmark. Lenke til kommentar
*NORGE* Skrevet 24. november 2018 Forfatter Del Skrevet 24. november 2018 Fremdeles INGEN som har synspunkter på kostnadsfordelingen her? Som jeg nevnte i posten over tar vi avgjørelsen basert på det vi vet i kveld. Regner med jeg forlater maskinen ca kl 20, men kan bli alt fra 18 til 21. Oppdaterer posten umiddelbart før jeg forlater maskinen. Lenke til kommentar
*NORGE* Skrevet 24. november 2018 Forfatter Del Skrevet 24. november 2018 Og da var denne saken avgjort for vår del. Forlater nå tråden, takker for den helt suverene bistand forumets medlemmer - helt særlig de som lest tråden - har gitt og konstaterer (igjen) at egen løsning er beste løsning. 1 Lenke til kommentar
Kalevala Skrevet 24. november 2018 Del Skrevet 24. november 2018 Tipper at du ville fått svar på Kvinneguiden. 2 Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 24. november 2018 Del Skrevet 24. november 2018 Og da var denne saken avgjort for vår del. Forlater nå tråden, takker for den helt suverene bistand forumets medlemmer - helt særlig de som lest tråden - har gitt og konstaterer (igjen) at egen løsning er beste løsning. Bare hyggelig 4 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 26. november 2018 Del Skrevet 26. november 2018 Og da var denne saken avgjort for vår del. Forlater nå tråden, takker for den helt suverene bistand forumets medlemmer - helt særlig de som lest tråden - har gitt og konstaterer (igjen) at egen løsning er beste løsning. Hvis tonen i det opprinnelige innlegget ditt var like fiendtlig som den er nå, ser jeg hvorfor ingen orket å skrive et svar. Uansett kom du til slutt frem til rett svar selv. Ulike familier er forskjellige, har forskjellig økonomi og verdsetter blant annet barnas utenlandserfaringer ulikt. Egen løsning er derfor beste løsning. 4 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 26. november 2018 Del Skrevet 26. november 2018 Lukkes da TS har ødelagt førsteposten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg