Siv Irene Konstad Orr Skrevet 21. november 2018 Del Skrevet 21. november 2018 bruker express vpn og har ikke noe problem med Netflix, om je så prøver canada, uk, usa osv Men fant ut at bruker du VPN og har rask nett virker express bare til max 50 gb , vpn går ikke fortere fikk je til svar... For de som laster ned er det kjekt å sjekke dette før du kjøper deg en vpn tjeneste. Lenke til kommentar
DirekteDemokrati Skrevet 21. november 2018 Del Skrevet 21. november 2018 For de som trenger VPN i Norge går det ann og spørre en kompis eller familie og sette det opp på hjemmepcn så du kan surfe via den PCn. Det jeg gjør når jeg er utenlands. Veldig enkelt med OpenVPN 1 Lenke til kommentar
0laf Skrevet 21. november 2018 Del Skrevet 21. november 2018 (endret) Men fant ut at bruker du VPN og har rask nett virker express bare til max 50 gb , vpn går ikke fortere fikk je til svar... Vet ikke helt hva "50 gb" betyr i form av hastighet, men VPN går akkurat så fort som linjene og serverne til tilbyderen klarer å levere. Personlig har jeg 250Mbps linje ned, og makser ofte dette med PIA, mens andre ganger går det veldig tregt, har nok noe med antallet brukere og båndbredde som brukes osv. Endret 21. november 2018 av adeneo Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 21. november 2018 Del Skrevet 21. november 2018 Jeg pleide å bruke Mullvad men nå er den helt umulig å bruke når man slår på Mullvad så omtrent resetter den ruteren alt blir slått av, så man ikke har noe internett tilkobling i det hele tatt måtte bare avinnstalere hele programmet, det virket før men ikke nå.. ?? Lenke til kommentar
salomo Skrevet 22. november 2018 Del Skrevet 22. november 2018 Jeg har hatt Astrill VPN i et år nå men det er ikke mange som omtaler denne, har også sett amerikansk netflix med veldig god hastighet. Jeg har hatt prøveversjonene til Nordvpn og ExpressVPN og testet disse mot Astrill mot mange forskjellige serverer i flere land, Astrill knuser de to andre på hastighet og Nordvpn havnet desidert dårligst ut. Vet selvfølgelig ikke om Astrill gir bedre anonymitet og sikkerhet enn de andre mer kjente. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 22. november 2018 Del Skrevet 22. november 2018 For de som trenger VPN i Norge går det ann og spørre en kompis eller familie og sette det opp på hjemmepcn så du kan surfe via den PCn. Det jeg gjør når jeg er utenlands. Veldig enkelt med OpenVPN Eller du kan bla opp noen få hundrelapper for en Raspberry PI og sette opp en VPN-server du kan ha stående hjemme hos deg selv uten at den trekker altfor mye strøm. Så slipper du å bero på at bestemor har skrudd på PCen sin for at du skal få se NRK nett-TV. 2 Lenke til kommentar
Kripsus Skrevet 22. november 2018 Del Skrevet 22. november 2018 Det hadde vært veldig nyttig om dere testet VPN-tilbydere kontra norsk innhold. Spesielt for de som bor utenlands, men også for folk som ferierer utenlands. Eurosport Norge f.eks blokkerer "absolutt alt", ihvertfall de jeg har testet så Eliteserien er umulig å se utenfor landets grenser. Så da lurer jeg egentlig på hvem det er som har rettighetene til Eliteserien utenfor Norge, som gjør at Eurosport er så rigide? Mye av NRK sitt innhold kan sees utenlands, men de største seriene deres + live TV er avhengig av en kjapp og stabil VPN-tjeneste. TV2, Discovery, Viaplay osv hadde også vært greit om ble testet. Viaplay fungerer med NordVPN Lenke til kommentar
DirekteDemokrati Skrevet 23. november 2018 Del Skrevet 23. november 2018 Eller du kan bla opp noen få hundrelapper for en Raspberry PI og sette opp en VPN-server du kan ha stående hjemme hos deg selv uten at den trekker altfor mye strøm. Så slipper du å bero på at bestemor har skrudd på PCen sin for at du skal få se NRK nett-TV. Enda bedre Streamer fra min datamaskin så må nesten ha den strøm sugern på Men for de som er bare ute etter VPN er jo det knall. Lenke til kommentar
Lunaris Skrevet 26. november 2018 Del Skrevet 26. november 2018 Du kan jo bare sette opp VPN på routeren hjemme? En router bruker neppe mye mer strøm enn en rasberry pi uansett. Og det er veldig enkelt å sette opp siden de allerede har program for det. Trenger ikke en dyr heller, en Asus til 250 kr har samme SW som en til 2500 kr. 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 26. november 2018 Del Skrevet 26. november 2018 Betale 150 kroner for Netflix og like mye for å få tilgang til innholdet en burde forvente 1 Lenke til kommentar
Hagbart Slark Skrevet 28. november 2018 Del Skrevet 28. november 2018 NordVPN tilbyr ikke støtte for portforwarding. Har ikke funnet noen som gjør det. https://www.ovpn.com/en/faq/network/do-you-support-port-forwarding Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg