BareGjest Skrevet 16. januar 2019 Del Skrevet 16. januar 2019 (endret) Testa appen på samsung tv`n min før jul, fulgte mer eller mindre artikkel skrevet på hardware.no for en stund siden. Måtte bruke Xbox 360 kontroller (som jeg tilfeldigvis hadde liggende) da One kontroller ikke fungerer trådløst mot samsung tv. Via trådløst nett synes jeg ikke det fungerte noe særlig. Endret 16. januar 2019 av BareGjest Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 16. januar 2019 Del Skrevet 16. januar 2019 Testa appen på samsung tv`n min før jul, fulgte mer eller mindre artikkel skrevet på hardware.no for en stund siden. Måtte bruke Xbox 360 kontroller (som jeg tilfeldigvis hadde liggende) da One kontroller ikke fungerer trådløst mot samsung tv. Via trådløst nett synes jeg ikke det fungerte noe særlig. Xbox One kontrolleren fungerte heller ikke på min Steam Link fordi den manglet Bluetooth, men de nye kontrollerne har det. Jeg strømmer via WiFi, og det fungerer utmerket, men et 5Ghz nettverk et et absolutt krav. Lenke til kommentar
LMH Skrevet 13. februar 2019 Del Skrevet 13. februar 2019 De der fungerer ikke på mobiler, så ekstremt dårlig råd. Det står i spesifikasjonen at dei skal fungere så då tar i så fall butikken ekstremt feil. (Artig bruk av ordet ekstremt!) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå