grendarl Skrevet 20. november 2018 Del Skrevet 20. november 2018 Hei Jeg har valgt https://www.komplett.no/k/config.aspx?ConfigSystemId=11443 og nå driver jeg å går igjennom konfigrureringslista for å se om det er noe jeg vil legge til eller endre. Jeg trenger trådløst nettverkskort og ser at det finnes en løsning for å sette på hovedkort og en via USB. Regner med at det som ligger under utvidelseskort er greit? Hvilket kort velger jeg da? Er det noen andre ting som kan være greit å endre på? Feks strømforsyning, kjøler, minne eller hovedkort. Jeg liker å spille, men er ikke typen som presser maskinen til maks (mest strategispill). Jeg har en annen tråd om forberedelser til Black Friday hvor jeg fikk noen skjermtips. Det er så mange varianter (og meninger) om dette at jeg får ta en som jeg synes virker bra Lenke til kommentar
grendarl Skrevet 20. november 2018 Forfatter Del Skrevet 20. november 2018 Ser forresten at de prisene man må betale for å legge til tastatur, høytalere osv ikke tar hensyn til tilbudene som finnes for tiden. Får kjøpe slikt seperat. Lenke til kommentar
grendarl Skrevet 20. november 2018 Forfatter Del Skrevet 20. november 2018 Fikk løst dette i en annen tråd. Går for i190 hos Komplett, men går opp et hakk i strømforsyning på standard config Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå