Countryman Skrevet 20. november 2018 Del Skrevet 20. november 2018 Vurderer å investere i et par high-end ørepropper da jeg har behov for de 2-3 timer hver dag. Lytter til mye tunge og krevende lydbilder. Jeg tenkte tidspunktet for et slikt kjøp kunne være godt nå som black friday nærmer seg. Av propper bruker jeg pr. idag IconX som medfulgte et mobiltelefonkjøp - disse er etter min smak helt horrible lydmessig. Kriteriene er enkle: - Knallgod lyd innen sjangeren "tung musikk". Det er et pluss hvis man har muligheten til å justere decibel litt over snittet høyt. - God batterikapasitet, gjerne med medfølgende ladebank-etui. Takker for hjelpen Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 20. november 2018 Del Skrevet 20. november 2018 (endret) Du skal ha trådløsepropper? Hva er budsjettet? Hva mener du med å justerdb? Vil anbefale Shure sine propper, de kan vel gjøres trådløse med en annen kabel om jeg ikke husker feil. Endret 20. november 2018 av PatSharpX 1 Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 20. november 2018 Forfatter Del Skrevet 20. november 2018 Takk, skal sjekke de ut(!) - Trådløse ja, så high-end i den kategorien. - Maksimalt 10 lapper. - Mener at det bør være mulig å kjøre på litt hardere volummessig enn hva gjennomsnittet tillater. Har H9 on-ear fra før av, og de er "gode" men mangler "trøkk". Lenke til kommentar
GJEERDE Skrevet 30. november 2018 Del Skrevet 30. november 2018 Vil anbefale deg å sjekke ut RHA CL2, de kan brukes både kablet og trådløst. 1 Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 30. november 2018 Forfatter Del Skrevet 30. november 2018 Vil anbefale deg å sjekke ut RHA CL2, de kan brukes både kablet og trådløst. Hmmm...de er interessante. Har du personlig erfaring med de? Lenke til kommentar
GJEERDE Skrevet 1. desember 2018 Del Skrevet 1. desember 2018 Har kun testet i butikk, men har hatt RHA t20i i noen år nå, og er veldig fornøyd med dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå