akelbo Skrevet 20. november 2018 Del Skrevet 20. november 2018 Shadowbringers-utvidelsen lover flere områder, nye yrker og new game plus.Final Fantasy XIV-spillere får mer å gjøre til sommeren Lenke til kommentar
fantasytoyota Skrevet 20. november 2018 Del Skrevet 20. november 2018 Jeg synes det beste Final Fantasy spillet er no 7 med Luna, men den fantastiske grafikken uansett spill er helt enorm og det som gjør at jeg virkelig "elsker" Final Fantasy spillene ❤ Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 20. november 2018 Del Skrevet 20. november 2018 Ikke lett å engasjere seg i denne når jeg vet at de kansellerte resten. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 20. november 2018 Del Skrevet 20. november 2018 Ikke lett å engasjere seg i denne når jeg vet at de kansellerte resten. Tror du blander med Final Fantasy XV her. Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 20. november 2018 Del Skrevet 20. november 2018 Jepp. Nå tullet jeg fullstendig. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 20. november 2018 Del Skrevet 20. november 2018 Lover bra, det her. Storkoste meg med FFXIV lenge, og har det fortsatt installert. Har bare en pause, siden jeg slapp opp for content av interesse. Blir nok å starte opp igjen når Blue Mage kommer. Lenke til kommentar
daihiep Skrevet 21. november 2018 Del Skrevet 21. november 2018 Lastet ned FFIV igår, skal testes før jeg bestemmer meg. Står mellom FF og GW så jeg gleder meg å få testet FFXIV. Som en pensjonert veteran fra Guild Wars 1 kan ikke jeg si at GW2 er det samme spillet, men ellers veldig "lett og casual" for de med minst spilletid (meg for eksempel - det passer bra og koser meg i spillet). Lenke til kommentar
Allostasis Skrevet 22. november 2018 Del Skrevet 22. november 2018 Lastet ned FFIV igår, skal testes før jeg bestemmer meg. Står mellom FF og GW så jeg gleder meg å få testet FFXIV. Som en pensjonert veteran fra Guild Wars 1 kan ikke jeg si at GW2 er det samme spillet, men ellers veldig "lett og casual" for de med minst spilletid (meg for eksempel - det passer bra og koser meg i spillet). Guild Wars er kosmetiske tullespill. Her grinder man for nye tier med gear som tar veldig lang tid. Og kommer en ny expansion må du sannsynligvis grinde for enda en ny tier med iLvL gear. Lol, den MMO karusellen er jeg blitt ganske lei av akkurat nå for å være helt ærlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå