Mr.M Skrevet 21. november 2018 Del Skrevet 21. november 2018 til du har klart å kvitte deg med "penger" som det ikke går an å tørke seg i rævva med en gang, når krakket er et faktum. er vel langt fra et faktum at det blir et krakk? dvs. i forstand verdiløse bitcoin? For egen del har jeg ingen penger i bitcoin, og dermed ikke behov for å "snakke opp" osv. Men bare tror den vil holde seg noenlunde i overskuelig fremtid. 1 Lenke til kommentar
DirekteDemokrati Skrevet 21. november 2018 Del Skrevet 21. november 2018 er vel langt fra et faktum at det blir et krakk? dvs. i forstand verdiløse bitcoin? For egen del har jeg ingen penger i bitcoin, og dermed ikke behov for å "snakke opp" osv. Men bare tror den vil holde seg noenlunde i overskuelig fremtid. Bitcoin har krasja 3 ganger tidligere. Først i 2011, så i 2013 og 2015. Så krasjen er egentlig på overtid. Garantert pga alt media jaget som var, som gjorde at mange investerte. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 21. november 2018 Del Skrevet 21. november 2018 det er vel kun de som har kjøpt seg bitcoin etter ca. september 2017 som har "tapt" (hvis de selger nå) såvidt jeg kan bedømme fra denne grafen https://coinmarketcap.com/currencies/bitcoin/ 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå