Dubious Skrevet 20. november 2018 Del Skrevet 20. november 2018 "Forsker" på å oppnå dette på best mulig måte, både komfort og økonomi Jeg har panelovn under vindu, som før har stått på 14 grader, men som jeg i en periode tenkte å ha av Men, prosjektet går ikke så bra så langt Prøver nå med varmeteppe under laken, kun i fotenden og det fungerer når jeg legger meg, men det blir fort kaldt når jeg skrur den ned, ifølge bruksanvisningen og på maks er det for varmt Vurderer nå å kjøpe et nytt laken da jeg har en anelse om at mye av kulden trekker gjennom madrass og laken (Har stretch, vurderer bomull formlaken) Om det ikke fungerer så vurderer jeg ovn under senga.. evnt. sovepose.. Har aldri sovet bedre enn de dagene jeg ligger ute i soveposen Lenke til kommentar
DirekteDemokrati Skrevet 20. november 2018 Del Skrevet 20. november 2018 "Forsker" på å oppnå dette på best mulig måte, både komfort og økonomi Jeg har panelovn under vindu, som før har stått på 14 grader, men som jeg i en periode tenkte å ha av Men, prosjektet går ikke så bra så langt Prøver nå med varmeteppe under laken, kun i fotenden og det fungerer når jeg legger meg, men det blir fort kaldt når jeg skrur den ned, ifølge bruksanvisningen og på maks er det for varmt Vurderer nå å kjøpe et nytt laken da jeg har en anelse om at mye av kulden trekker gjennom madrass og laken (Har stretch, vurderer bomull formlaken) Om det ikke fungerer så vurderer jeg ovn under senga.. evnt. sovepose.. Har aldri sovet bedre enn de dagene jeg ligger ute i soveposen Har du ordenlig dun dyne? Sover i -20 med vindu på vidt gap gjerne, og må ofte stikke et lem utenfor for og regulere varmen. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 20. november 2018 Forfatter Del Skrevet 20. november 2018 Tykk dun dune ja, er varm på oversiden, men er kald på undersiden, så jeg tipper at madrassen ventilerer for bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå