Emsal Skrevet 19. november 2018 Del Skrevet 19. november 2018 Ser ut som fallout 76 blir slaktet i øst og vest så lurte på om dere visste om noen nyere RPG spill som også kan spilles med andre? Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 20. november 2018 Del Skrevet 20. november 2018 Noen gøye AAA RPG titler Nei. Anbefaler Divinity: Original Sin 2 om du vil spille et veldig bra rollespill, som kan spilles med andre. Lenke til kommentar
G Skrevet 20. november 2018 Del Skrevet 20. november 2018 (endret) Ligger fallout 76 i RPG? Trodde det var mer first person shooter? Endret 20. november 2018 av G Lenke til kommentar
Emsal Skrevet 20. november 2018 Forfatter Del Skrevet 20. november 2018 Ble fallout 76 allikevel. Det er langt ifra et fps spill. Lenke til kommentar
G Skrevet 20. november 2018 Del Skrevet 20. november 2018 (endret) Jeg har ikke satt meg godt nok inn i det. Kikket såvidt på at noen hadde plantet 3 atombomber og fått server til å knele eller noe i den dur. Fra det lille jeg så så minner det jo litt om halvveis strategi, oppdagelser og dreping. Er det riktig observert? Jeg vil f.eks. ikke kalle C&C Red Alert 2 for et RPG, men heller et slags strategispill. Men hadde det vært basert litt mer på noe "Might and Magic"-liknende så kanskje. Men jeg synes det er litt diffust i dataspillenes verden hva som er hva. De fleste spill får mer og mer åpne verdenen, mer og mer skyt og drep, mer og mer oppdage ditt og datt om hverandre og gjerne i samme spillet. Endret 20. november 2018 av G Lenke til kommentar
ex-jordbærplukker Skrevet 21. november 2018 Del Skrevet 21. november 2018 fallut4 ble også slaktet da det kom ut mens destiny 2 fikk masse ros lmao, Lenke til kommentar
Emsal Skrevet 21. november 2018 Forfatter Del Skrevet 21. november 2018 Jeg har ikke satt meg godt nok inn i det. Kikket såvidt på at noen hadde plantet 3 atombomber og fått server til å knele eller noe i den dur. Fra det lille jeg så så minner det jo litt om halvveis strategi, oppdagelser og dreping. Er det riktig observert? Jeg vil f.eks. ikke kalle C&C Red Alert 2 for et RPG, men heller et slags strategispill. Men hadde det vært basert litt mer på noe "Might and Magic"-liknende så kanskje. Men jeg synes det er litt diffust i dataspillenes verden hva som er hva. De fleste spill får mer og mer åpne verdenen, mer og mer skyt og drep, mer og mer oppdage ditt og datt om hverandre og gjerne i samme spillet. Ja det går jo ut på å overleve i en post-apokalyptisk verden. Du kan velge selv om du vil spille strategisk. C&C er jo et RTS spill så ja det er riktig observert. Hvis det er HOMM du snakker om så er det et TBS spill. Enkel måte å se om et spill er FPS er jo om du er i førsteperson og om du skyter. Det er jo definisjonen på det og det står i navnet. Det at fallout kan spilles i tredjeperson gjør det automatisk ikke til et FPS, så det faller egentlig ned på hva det ligner på mest. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå