Gå til innhold

Internett blir tregere over tid

probin

Anbefalte innlegg

har ett problem med at internetten blir treg over tid! dette gjelder både WIFI og med tråd!
har kommet fram til at det er noe med PC-en, da problemet forsvinner når jeg restarter maskinen.

har 300/300 fra Canal digital, og den får jeg full kraft fra(ifølge speedtest.no) når PC-en nettopp blir startet, men neste dag går den helt ned til 3/3.. og eneste måten å fikse det på er å restarte PC-en

noen som har en løsning på dette?

takk på forhånd

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du en gammel sentral?

Jeg hadde et problem hvor noen programmer brukte protokoller som sentralen ikke skjønte noe av ringte isp og fikk en ny sentral. Problemet forsvant.

Jeg var heldig nok til at det var et mye brukt program som forårsaket feilen og fikk dermed googla meg frem til syndebukken; Steam.

Husker at jeg leste at det også var en del andre programmer som kræsjet på samme måte med eldre sentraler. Jeg var også såpass heldig at når jeg ringte support traff jeg på en kar som skjønte problemet umiddelbart.

Kan ikke huske om jeg kunne se stats på nett trafikken eller om jeg bekreftet feilen med å teste programmer ved å erstatte uten å laste inn de forskjellige.

Lenke til kommentar

Har du en gammel sentral?

Jeg hadde et problem hvor noen programmer brukte protokoller som sentralen ikke skjønte noe av ringte isp og fikk en ny sentral. Problemet forsvant.

Jeg var heldig nok til at det var et mye brukt program som forårsaket feilen og fikk dermed googla meg frem til syndebukken; Steam.

Husker at jeg leste at det også var en del andre programmer som kræsjet på samme måte med eldre sentraler. Jeg var også såpass heldig at når jeg ringte support traff jeg på en kar som skjønte problemet umiddelbart.

Kan ikke huske om jeg kunne se stats på nett trafikken eller om jeg bekreftet feilen med å teste programmer ved å erstatte uten å laste inn de forskjellige.

Ahaaa.. steam kan jo hende tuller der med meg.. skal prøve å slå den av!

Sentralen er jeg veldig usikker på! Flyttet inn hit for 5 år siden. Usikker på om dem bruker en gammel en eller ikke når det er ny kunde. Skal også ta en tlf til CD jeg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...