PlatinumFlyer Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Hadde jeg kommet med en CUBANSK sigar, da vet jeg ikke hva som hadde skjedd.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Neste år kan du jo spleise med søsken / foreldre og kjøpe en kalender med deres egne bilder fra året som var. Det finnes firmaer man kan sende inn bilder til, bestemme hvilken mnd. som skal ha hvilket bilde og så får man det i posten etter en 2 ukers tid. Men, det får bli til neste år, det er litt sent for deg nå - men for meg har det vært en suksess i flere år Lenke til kommentar
Hypsilofodonten Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 brannvarsler med litt kvalitet, gjerne optisk. Gamle pleir som regel og ha gamle sløve brannvarslere som kan streike vist det faktisk starter og brenne. Stort nyttigere gave kan en ikke få. Optiske får en fra ca 120 og oppover mens de ioniske ligger på ca 60 og oppover Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Men best er det å kjøpe en brannalarm som kan kobles opp mot alarmen, men da koster det kanskje en 30 kroner mer i måneden da. Lenke til kommentar
Hypsilofodonten Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Ja en kan jo invistere i egen brannstasjon og 500 brannmenn stående i akkuttberedskap i kjelleren men blir litt dyrt. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Det tror jeg også! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå