Fry Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 er siste julegaven, jeg må kjøpe inn, til besteforeldre, til rundt 200 kroner.. Er helt tom for ideer selv, kansje noen her har noen gode ideer Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 frelsesarmeen's jule CD... eller de derre mini batteriene til høreapparatet? Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 En skikkelig konfekteske... slår aldri feil Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Brodder til å ha under skoene... Lenke til kommentar
Bach Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 (endret) Har testa forslaget til TopDog. Det fungerer. Har også testa "spesialkonfekt i løs vekt" og en bråte Mozartkuler med stort hell. Men styr unna seig nougat ol. om gamlingene bruker gebiss. "Klikking" i løse gebiss er nesten like ille som å høre foreldre "ha seg". Endret 18. desember 2003 av Bach Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Eldre pleier like pyntegjenstander. Keramikkfigurer, vaser e.l. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Gidder ikke lage en ny tråd så jeg poster her. Jeg har en 19 årig bror og jeg aner ikke hva jeg skal gi. Han er i militæret stort sett så jeg tenkte noe praktisk. Ca. 200 kr. Forslag? Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 LED- hodelykt Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Gamle mennesker, tja, det kommer ann på! Hun ene farmora mi (egentlig stefarmor) gir vi gaver til hvert år, alt fra senge sett til klær... Men hva gjør hun med det? Jo, hu legger det i skapet..og der blir det... idiot! Men til de andre beste foreldrene mine gir vi ofte ting de ønsker seg.. alt ifra sko til maskiner og utstyr... spessielt kjøkken utrstyr Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Bestefar ønsker seg skrutvinge... Bestemor ønsker seg kontantkort... Farfar ønsker seg fred om nettene Lenke til kommentar
lperik Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Kjøp sånn frokostkopp. Det er en stor kopp man kan ha suppe,frokostblanding,kakao osv oppi. Ganske praktisk, kjøpte en til mormor selv. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Farfar får espressomaskin. Farmor får ny bil av oss (farfar mistet sitt norske førerkort nå, farmor vil ha liten bil, en A3) Mormor får et håndkle. Morfar er oppe hos Mr. God. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Farfar får espressomaskin. Farmor får ny bil av oss (farfar mistet sitt norske førerkort nå, farmor vil ha liten bil, en A3) Mormor får et håndkle. Morfar er oppe hos Mr. God. Du briefer igjen ser jeg... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Unnskyld, men det er jo bare bilen som er "fin" da... Vi snakket om en BILLIG espressomsk. Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Ser att det er far din som er rik... "Mormor får ett håndkle" Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Hehehe, hun roter sånn, og jeg tviler på at det hådnkle kommer til å holde særlig lenge. Selvom det er tykk og god Ralph Lauren-kvalitet! Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 portvin! Bestemuttern fikk portvin med fattern for ett par uker siden, neste gang han kom på besøk var det tomt Gamle folk er noen fyllebøtter. Lenke til kommentar
Skreeth Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Bestemødre er vanskelig og kjøpe til men til min bestefar kjøper jeg hvert år en litt fancy sigar ... i år kjøpte jeg den dyreste cubaner'en de hadde i sjappa .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå