Niklasp Skrevet 19. november 2018 Del Skrevet 19. november 2018 Finansieres av reklame i stedet.YouTube tester ut gratisfilmer Lenke til kommentar
DoZirii Skrevet 19. november 2018 Del Skrevet 19. november 2018 Fått svar på spørsmålet til Google? Jeg vil ha denne tjenesten! Greit alternativ om reklamepausene er overlevbare i lengde. TV3 TVNorge etc er plent umulig å se film på. Slutta med det for mange år siden. 1 Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 19. november 2018 Del Skrevet 19. november 2018 Vi to håper at de fortsetter med det, det kommer til og bli en suksess. Bare det blir mange krigsfilmer Lenke til kommentar
Dingy Skrevet 19. november 2018 Del Skrevet 19. november 2018 nja.... i motsetning til f.eks. ett "opptak" på Altibox så kan man ikke spole/hoppe over annonsene på YouTube, så for min del er det faktisk enda mindre fristende... får helt fnatt av å se på youtube for tiden 1 Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 20. november 2018 Del Skrevet 20. november 2018 Er vel litt at man abonerer på en tjeneste som eks Netflix at man "slipper" reklame da, så dette hører ikke bra ut i min ører. Lenke til kommentar
Mickey_OT Skrevet 20. november 2018 Del Skrevet 20. november 2018 nja.... i motsetning til f.eks. ett "opptak" på Altibox så kan man ikke spole/hoppe over annonsene på YouTube, så for min del er det faktisk enda mindre fristende... får helt fnatt av å se på youtube for tiden Hvis du er på PC når du ser på youtube så fikser adblocker biffen så man slipper youtube reklame... jeg visste ikke at det var en ting før jeg så på telefonen min for 4 år siden Lenke til kommentar
G Skrevet 20. november 2018 Del Skrevet 20. november 2018 (endret) Jeg vet det er en del nyheter å finne på Itavisen.no Men fy søren så mye Tek.no kopierer nyheter derifra. Patetisk dårlige på det å finne litt originalt innhold som ikke alle de andre har skrevet om det er dere i Tek.no Latsabber! Dere er blitt en ITavisen rip-off, skjerpings. Endret 20. november 2018 av G Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 20. november 2018 Del Skrevet 20. november 2018 Det store spørsmålet er kor mykje reklame det blir, og korleis denne er fordelt. Er det snakk om å sjå 5 min med reklame før filmen startar, eller blir du brått avbrutt annakvart minutt for å sjå 5 sekund med reklame? Lenke til kommentar
Pizza3333 Skrevet 22. november 2018 Del Skrevet 22. november 2018 Hadde vært greit dette, uansett mye reklame på vanlig TV. Men.. hadde garantert blitt dårlig med valg muligheter for Norske forbrukere om dette ble en realitet. Selv film utvalget på HBO & Netflix er jo latterlig dårlig. Funker ikke når rettighetene er så begrenset. Lenke til kommentar
H9K627W8 Skrevet 25. november 2018 Del Skrevet 25. november 2018 En film avbrutt av konstante reklamer blir fort avbrutt, for heller å se Magnus Carlsen spille sjakk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå