anderlin Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Noen som har prøvd http://www.3dwm.org? De har jo noe av det samme, så vidt jeg kunne se. Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Ser ut som den krever spess maskinvare... (a la kuleformet lerret og 6 prosjektorer + spesialbriller med LCD lukkere). De skrøt av at maskinen de brukte hadde 256 MB videoRAM da Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Tror forøvrig jeg så det utstyret der engang på hennie onstad. sikkert 10 år siden... Lenke til kommentar
gspr Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 tror nok det må til noe bedre under the hood for å ha et 3d-desktop. XFree86 trenger klart en erstatter. Enig der, MEN når XFree86 tross alt klarer å levere en framerate i UT2003 tilnærmet lik den i Wintendo, bør da det klare noe slikt som dette? Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Hva er hovedgrunnen til at Xfree trenger en erstatter? Var ikke noe av poenget med det som skjedde ved nyttår at hele greia skulle åpnes opp? Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Hva er hovedgrunnen til at Xfree trenger en erstatter? At den ikke er særlig bra. Lenke til kommentar
slime mold Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Hva er hovedgrunnen til at Xfree trenger en erstatter? At den ikke er særlig bra. Hva er ikke særlig bra med den, da? Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 nettopp. hva er problemet med X? Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 nettopp. hva er problemet med X? Ingenting i veien med X... X-serveren XFree86, derimot, sliter med treg utvikling(men dette løser seg kanskje nå) og mangler litt av den funksjonaliteten andre X-servere/vindussystem har. Den er helt brukbar, men trenger en avløser. Lenke til kommentar
Seigemannen Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Når det er sagt, vil jeg bare skyte inn at Freedesktop er et veldig interessant prosjekt Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Shit, det der var SINNSYKT kult... :drewl: Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Shit, det der var SINNSYKT kult... :drewl: Det var vel egentlig ikke nødvendig å dra opp en månedsgammel tråd bare for å si det der? Lenke til kommentar
slime mold Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Hvorfor ikke? Dette er ingen chat, det er ikke nødvendig at tråder legges ned så snart det er gått litt tid uten aktivitet. Looking Glass er ikke noe mindre aktuelt i dag. Lenke til kommentar
bkak Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Dessuten har Suns Looking glass fått mye medieomtale på bla osnews og neowin i de siste dagene. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Kan si det ville glede meg stort om dette ble kommersielt. Er sånn ca. usannsynlig revolusjonerende... Lenke til kommentar
slime mold Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Kommersielt blir det garantert. Proprietært/lukket også, regner jeg med. Lenke til kommentar
bkak Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Kommersielt blir det garantert. Proprietært/lukket også, regner jeg med. "Sun Microsystems is experimenting (as we have reported in the past) with a three-dimensional desktop interface that could alter the way users see their screens--without the dorky glasses. First demonstrated at LinuxWorld in January, the "Project Looking Glass" initiative is a 3D Java-based, open source desktop that runs on Linux." http://www.osnews.com/comment.php?news_id=5927 Er vi litt pessimister i dag Slime Mold? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Erhm, beklager at jeg dro den opp. så ikke datoen. Så bare linken i en eller annen signatur tror jeg Unnskyld igjen... :\ Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Om det blir open source tror jeg det er en god del folk som vil bli svært lykkelige Men så var det problemet med hardware/software og slikt. Noen som vet hva de kjørte som grunnlag i den demo-videoen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå