Gå til innhold

ANMELDELSE: Battlefield V

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det samme tenker jeg. Syntes etterhvert det ble vell mye ‘smarte’ våpen. Mye mer tilfredsstillelse når ‘tankhunting’ blir intimt.

Det kan du si, men det var jo stadig et forbanna hylekor fra 'tankere' når man faktisk hadde 'dumbfire-våpen' som var effektive. Så kom 'smarte' lock-on våpen som ikke var effektive i det hele tatt, og det ble også et hylekor fra 'tankerne'..
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Var vel bare for å vise flest mulig kombinasjoner av utstyr. Noe folk selvsagt ikke skjønte ?

Selsvagt, men det bidrar ikke til å løfte inntrykket akkurat. Eller kg syns inverter fall ikke det. Når betaen ellers var så elendig som den var mener jeg, ikke rart folk har gitt fingen til spillet etter hvert som tiden gikk.

Men det var en bedriten beta, og mye lærdom ble tatt til fullversjonen. Og bedre blir det bare forhåpentligvis :fun:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Dette var de ganske konsekvente på fra første stund av, går de tilbake på dette er det nok nådestøtet for all tiltro til DICE og dette spillet.

Joda, men jeg er også en av de som er skeptiske til hvilke kosmetiske ting som kommer og i hvor stor grad det vil prege spillet. 

Kan godt hende jeg er en gammel gretten mann når det kommer til dette men ting som store reklamer på kjøp av kosmetiske ting eller loot box i game meny er en uting for meg, det samme er spill som overdriver kosmetiske ting (f.eks Fortnite) Det spillet hadde jeg sikkert kommet til å spillet hadde det ikke vært for alt det. 

Blir så åpenbart at det melkes for penger, det gjør ofte spill mer barnslig og dette er et AAA spill som man betaler AAA pris for. 

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...