Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Vondt i øynene klarer ikke fokusere etter bruk av VR

Gjest Slettet-w9LrJNUu2J

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-w9LrJNUu2J

Hei,

Jeg spilte rundt 2 timer i går med feil IPD og feil oppløsning på VR brillenene og nå har jeg kjempe vondt i øynene og klarer ikke fokusere ordentelig og er litt rød på det hvite men det synnes nesten ikke 

jeg lurer på  om dette leger seg selv etter et par dager har gått sån i 2 dager nå det blir ikke noe værre 

det føles nesten ut som om øynene prøver og bli vant til og se feil etter og hatt en skjerm i trynet.

det blir litt vanskelig for meg og dra til legen er på en hytte og nærmeste lege er 30km unna

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Antakelig har du overanstrengt øynene dine og med overtenkningen du bedriver oppleves det nok litt ekstra dramatisk. Blir det ikke rimelig snart bedre bør du nok komme deg ned fra hytta og til legen – langt mer sannsynlig er det at du har plukket opp øyekatarr eller en annen infeksjon fra forrige person som brukte brillene.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w9LrJNUu2J

Antakelig har du overanstrengt øynene dine og med overtenkningen du bedriver oppleves det nok litt ekstra dramatisk. Blir det ikke rimelig snart bedre bør du nok komme deg ned fra hytta og til legen – langt mer sannsynlig er det at du har plukket opp øyekatarr eller en annen infeksjon fra forrige person som brukte brillene.

Hei du har nokk rett får ta den lange kjøreturen hjem,

disse brillene kjøpte jeg på elkjøp som helt nye så tror ingen har brukt dem før men når jeg sitter og ser på en skjerm nå (pc skjerm) så legger jeg merke til at øynene blir litt bedre men innimellom er det like ille som før og noen ganger er det bedre betyr dette at øynene er på vei til og bli bedre eller er dette et tegn på at noe skal bli værre?

er en litt dramatisk person og redd for øynene.

(har ikke brukt VR i dag har brukt dem i går og i forrigårs med rundt 2 timer strekk selvom ejg hadde vondt i huet og i øyet)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w9LrJNUu2J

Med en såpass seriøs del av kroppen ville eg dratt rett til legen og evt fått henvisning videre derfra viss legen finner noe unormalt.

har ikke vært hos legen ennda men jeg fikk noen som har hat vr før og nesten samma symtomene som emg før for lenge siden og han sa at jeg enten har brent øynene mine eller fått øye betennelse

høres ikke så dumt ut når jeg har hatt en skjerm i øynene mine altfor lenge med feil lense hele the hvite på øyet er rødt og det svir 

skal til en optiker snart også føler ikke at jeg ser så bra

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...