Dubious Skrevet 22. november 2018 Del Skrevet 22. november 2018 Hvorfor vente med kjøp når det er gratis frakt? Lenke til kommentar
Glovert Skrevet 22. november 2018 Del Skrevet 22. november 2018 lurer på om det bare var dagstilbud i går. jeg fikk det til den gamleprisen 27922792 eks mva gir akkurat 3490 inkl mva. Lukter litt at noen gjorde en feil i går da. Hæ? Trekker du samme konklusjon hver gang en vare er til 20% rabatt? 25% økning (tilsv. mva) av en pris redusert med 20% gir deg alltid opprinnelig pris... 1 Lenke til kommentar
Glovert Skrevet 22. november 2018 Del Skrevet 22. november 2018 Ang. Bose QC 35 II På Platekompaniet så får man ikke lenger prisen dere sier i handlekurven/kassa. Sikker på at dere ikke har fått satt prisen uten mva.? Det stemmer ihvertfall greit med tallene dere sier. Evt. bare rett og slett 20% prisavslag for en dag. Hvorfor mistenke feil? 1 Lenke til kommentar
-marius- Skrevet 22. november 2018 Del Skrevet 22. november 2018 Greit avslag på HK Onyx 5https://www.komplett.no/product/1103809/tv-lyd-bilde/baerbar-og-traadloes-lyd/baerbar-bluetooth-hoeyttaler/harmankardon-onyx-studio-5#https://www.prisjakt.no/product.php?pu=4927457#rparams=ss=harman%20 Lenke til kommentar
troopr Skrevet 22. november 2018 Del Skrevet 22. november 2018 Samme tilbudene hver dag? Lenke til kommentar
Daniel S. Olsen Skrevet 22. november 2018 Del Skrevet 22. november 2018 Kan ikke se at dere har fått med Huawei P20 Pro - 1495kr avslag i dag hos Dustin Home. Pris 5.490kr. Lenke til kommentar
Daniel S. Olsen Skrevet 22. november 2018 Del Skrevet 22. november 2018 Samme tilbudene hver dag? Er vel "de beste" tilbudene de baserer seg på, ikke nødvendigvis unike fra dag til dag. Lenke til kommentar
arco3 Skrevet 22. november 2018 Del Skrevet 22. november 2018 Ny runde med 20% på hodetelefoner hos Platekompaniet. Bose QC35 II til 2792,-. https://www.platekompaniet.no/headset/stoyreduserende/bose-quietcomfort-35-ii-wireless-headphones---black/ 1 Lenke til kommentar
Mentagor Skrevet 22. november 2018 Del Skrevet 22. november 2018 Bra pris på Canon EOS 800D Kit + EF-S 18-55mm hos Foto.no nå. https://butikk.foto.no/canon/111962/canon-eos-800d-kit--plus-ef-s-18-55mm-f-4-56-is-stm Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 22. november 2018 Del Skrevet 22. november 2018 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1829202Finnes allerede en mega stor tråd for Black Friday. 2 Lenke til kommentar
SunZeeker Skrevet 22. november 2018 Del Skrevet 22. november 2018 Ja det er naturligvis min egen feil at jeg ikke kjøpte før. Men ettersom lagerbeholdningen var stor, så gikk jeg utifra tilbudet ble stående til oppgitt dato. Produktet er ikke utsolgt. Produktet ble fjernet helt fra komplett sine sider, og har ingenting med at de gikk tom, men at de heller plutselig bestemet seg for å prøve å bli kvitt noen intel m2'er heller, som ble puttet ut for salg, og 970 evo fjernet fra nettsidene. hadde produktet gått mot tomt, eller blitt utsolgt, ville dette vært oppgitt uten at noen fjerner varen fra sortimanget. Komplett holder dermed ikke sine egne reklameringer for hvilken tidsperiode ett tilbud gjelder. Det er litt vanskelig å skjønne hva du klager på. Tilbudene på Komplett er godt merket med at de gjelder ut 25. november eller så langt lageret rekker. Det er nok en del som har kastet seg over denne slik at lagerbeholdningen gikk relativt fort. Slik du beskriver det er det jo bare din egen feil at du ikke la inn bestillingen i tide... Lenke til kommentar
Glovert Skrevet 22. november 2018 Del Skrevet 22. november 2018 (endret) Ja det er naturligvis min egen feil at jeg ikke kjøpte før. Men ettersom lagerbeholdningen var stor, så gikk jeg utifra tilbudet ble stående til oppgitt dato. Produktet er ikke utsolgt. Produktet ble fjernet helt fra komplett sine sider, og har ingenting med at de gikk tom, men at de heller plutselig bestemet seg for å prøve å bli kvitt noen intel m2'er heller, som ble puttet ut for salg, og 970 evo fjernet fra nettsidene. hadde produktet gått mot tomt, eller blitt utsolgt, ville dette vært oppgitt uten at noen fjerner varen fra sortimanget. Komplett holder dermed ikke sine egne reklameringer for hvilken tidsperiode ett tilbud gjelder. Du sitter tydeligvis på noe mer informasjon enn alle oss andre siden du så bastant kan påstå at "det har ingenting med at de gikk tom, men at de heller plutselig bestemte seg for å prøve å bli kvitt noen intel m2'er". Har du rett i dette (og kan bevise det), så har du en god sak, men personlig har jeg problemer med å skjønne både hvor du har denne informasjonen fra, samt hvorfor Komplett skulle operere på denne måten. Endret 22. november 2018 av Glovert Lenke til kommentar
Buzz76 Skrevet 22. november 2018 Del Skrevet 22. november 2018 Ja det er naturligvis min egen feil at jeg ikke kjøpte før. Men ettersom lagerbeholdningen var stor, så gikk jeg utifra tilbudet ble stående til oppgitt dato. Produktet er ikke utsolgt. Produktet ble fjernet helt fra komplett sine sider, og har ingenting med at de gikk tom, men at de heller plutselig bestemet seg for å prøve å bli kvitt noen intel m2'er heller, som ble puttet ut for salg, og 970 evo fjernet fra nettsidene. hadde produktet gått mot tomt, eller blitt utsolgt, ville dette vært oppgitt uten at noen fjerner varen fra sortimanget. Komplett holder dermed ikke sine egne reklameringer for hvilken tidsperiode ett tilbud gjelder. Jeg fulgte selv med på 970EVO tilbudet fra komplett. Produktet sto etterhvert som "tomt på lager forventet inn..." Man kunne etter det fremdeles bestille til 999,- en god stund selv om dem var gådd tom. Rett skal no være rett... Lenke til kommentar
TER Skrevet 22. november 2018 Del Skrevet 22. november 2018 Blir BOIKOTT av komplett herfra iallefall. De annonserte Samsung 970 EVO 500GB til 999,- Dette tilbudet stod tydelig beskrevet kom til å vare frem til 25 november. Nå er prduktet plutselig fjernet fra hele siden. Mulig dette er erstattet ned sirupstreige intel 660. Jeg skulle bestille flere datakomponenter fra komplett kommende fredag, inkludert EVO'en som var på tilbud. Jeg så ingen hast med å bestille, ettersom lagerbeholdningen var stor og ikke utsolgt, samt tilbudet varte til og med søndag 25 november. Dukker Ikke tilbudet opp fredag, så handler iallefall ikke jeg mer i min livstid hos Komplett. Latterlig dårlig! Kjøpte 970 EVO til normalpris fra komplett noen dager før tilbudet, men fikk gavekort tilsvarende prisforskjellen. Så veldig fornøyd med servicen til Komplett og kommer til å bruke de mer her etter. 1 Lenke til kommentar
Sleash Skrevet 22. november 2018 Del Skrevet 22. november 2018 Ja det er naturligvis min egen feil at jeg ikke kjøpte før. Men ettersom lagerbeholdningen var stor, så gikk jeg utifra tilbudet ble stående til oppgitt dato. Produktet er ikke utsolgt. Produktet ble fjernet helt fra komplett sine sider, og har ingenting med at de gikk tom, men at de heller plutselig bestemet seg for å prøve å bli kvitt noen intel m2'er heller, som ble puttet ut for salg, og 970 evo fjernet fra nettsidene. hadde produktet gått mot tomt, eller blitt utsolgt, ville dette vært oppgitt uten at noen fjerner varen fra sortimanget. Komplett holder dermed ikke sine egne reklameringer for hvilken tidsperiode ett tilbud gjelder. Komplett fjerner produkt sider når dei går tom på lager under slike tilbod, unødvendig å spre misinformasjon pga du ikkje handla i tide. Til topic: Kva tykkjer folk om Elkjøp sitt Black Friday sal som har starta? Verkar ikkje sånn ekstremt bra for mine auge Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 23. november 2018 Del Skrevet 23. november 2018 Ingen RTX 2080 Ti på tilbud? 1 Lenke til kommentar
Allostasis Skrevet 23. november 2018 Del Skrevet 23. november 2018 Hadde håpet på en PS4 Pro på tilbud til 3k ish. Lenke til kommentar
hvidsten15 Skrevet 23. november 2018 Del Skrevet 23. november 2018 ingen som har xbox one x på salg? Lenke til kommentar
Jack Flores Skrevet 24. november 2018 Del Skrevet 24. november 2018 "Samtidig er vi litt usikre på hva så voldsomt kraftig nedprising som dette kan si om HTCs fremtid i Norden. " Htc har vært overpriset lenge og hel..dårlig tilgjengelighet. Med tid vil de vel ligge på 5-6000kr. Og de sony trådløse proppen er ikke anbefalt kjøp. Men liker du lav lyd og har for mye penger er det anbelt kjøp. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 24. november 2018 Del Skrevet 24. november 2018 Jeg fulgte selv med på 970EVO tilbudet fra komplett. Produktet sto etterhvert som "tomt på lager forventet inn..." Man kunne etter det fremdeles bestille til 999,- en god stund selv om dem var gådd tom. Rett skal no være rett... Bestillingsvare er ikke det samme som lagervare Mange butikker som gjør det samme, altså setter opp prisen når de er utsolgt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg