mhj Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Leser endel på club siemens forum om sx1.Synes det er mange som virker litt missfornøyd med den.Endel bugs,som at den låser seg,skrur seg av og at de må ta ut bateriet for å kjøre den i gang igjen.Har bestilt en selv fra MPX,men er litt i tvil nå Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Den er jo rimelig ny så da er jo det ikke til å unngå egentlig. Og det kommer jo software oppgraderinger så de problemene kommer til å bli borte etterhvert. Men selvom noen få har klaget så betyr det ikke at det er sånn med alle SX1 enheter. Ingen grunn til å bekymre seg mener jeg. Lenke til kommentar
Habla Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 (endret) Verdt å kjøpe i forhold til hva Endret 18. desember 2003 av Habla Lenke til kommentar
jorn_:-D Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Jeg hadde ikke vært redd for å kjøpe Sx1, Siemens pleier jo og ha god kvalitet på telefonene. Men jeg er mere skeptisk til tastaturet, enn til selve telefonen... Lenke til kommentar
Habla Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 (endret) Tastaturet er endel av selve telefonen. lol Jeg er mer redd for firmewaren, skjemen og batteriet enn for selve telefonen. Got the clue.. Endret 18. desember 2003 av Habla Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Tviler sterkt på at den kan han så mange feil. Siemens har hatt et halvt år på seg til å forbedre sx1!! of jeg håper at de har gjort en god jobb!! Lenke til kommentar
allyse Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Stenges pga. dårlig emnebruk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg