Gå til innhold

Nytt digitalt kamera og videokamera, hjelp!

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg skal i løpet av få dager kjøpe både digitalt kamera og digitalt videokamera. Har lest side opp og ned med tester, og er enda mer forvirret enn jeg var da jeg startet prosessen. Så vær så snill å hjelpe meg!

Jeg er totalt nybegynner når det gjelder video, men etter å ha lest tester synes jeg at Sony virker fristende, TRV33E og PC105E. Vet ikke helt hvorfor, sikkert bare en følelse.

Har lånt et Olympus Camedia C-350 når jeg har vært på ferie. Dette virker enkelt å bruke og jeg har stort sett vært fornøyd med bildekvaliteten. Når jeg har lest tester på dette synes jeg at Sony DSC-P92, Sony DSC-P10, Canon Digital Ixus 400 og selvfølgelig Casio Exlim EX-Z4 som vant VG testen virker mest spennende.

Vær så snill å hjelpe meg å velge riktig! ;)

Mvh

Stein :xmas:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Canon video kamera er uten tvil det du bår satse på. Men digitalkamera er det en hel haug å velge imellom. Jeg synes sony har en del bra kamera, og de har skåret høyt i alle tester jeg har lest. Da tenker jeg på P72 og P92. Selv har jeg et minolta kamera som jeg er strålende fornøyd med. Det ble kjøpt i utlandet så det er ingen som slger det i norge :no:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...